خبرگزاری کار ایران

رایگان شدن بازدید موزه های قزوین برای معلولان در 24 مهرماه

asdasd
کد خبر : ۸۲۳۰۰۶

بازدید از موزه های تحت پوشش میراث فرهنگی،گردشگری و صنایع دستی قزوین ۲۴ مهر ماه جاری به مناسبت گرامیداشت روز ملی پاراالمپیک برای افراد دارای معلولیت رایگان اعلام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، علیرضا خزائلی مدیر کل میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی استان قزوین با اعلام این خبر گفت: با توجه به درخواست رئیس کمیته ملی پارالمپیک و موافقت وزیر میراث فرهنگی ، گردشگری و صنایع دستی بازدید از موزه‌های تحت پوشش وزارتخانه در روز چهارشنبه ۲۴ مهر همزمان با روز ملی پارالمپیک، برای جانبازان و افراد دارای معلولیت به همراه یک نفر از اعضای خانواده آنان رایگان خواهد بود.

وی اظهار داشت: بر همین اساس کاخ موزه چهلستون و موزه شهر (موزه اشیای تاریخی) قزوین در روز چهار شنبه ۲۴ مهر از ساعت ۸ تا ۱۷ به صورت رایگان پذیرای معلولان خواهند بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری قزوین با بیان اینکه بازدید از موزه ها به آشنایی هرچه بیشتر شهروندان با تاریخ و هویت گذشتگان کمک می کند،اظهار داشت: در این راستا فرهنگ بازدید از موزه ها باید بین خانواده های ایرانی جا بیافتد.

هم اکنون 24 هزار نفر معلول در استان قزوین شناسایی شده و از خدمات دولتی بهره مند هستند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز