خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

ضرورت اهتمام جدی اجرای پروژه های شهری در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۸۰

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی گفت: باتوجه به انتخابات پیش رو شهرداران با تمامی امکانات و تجهیزات نسبت به برگزاری انتخابات و مشارکت حداکثری مردم اهتمام جدی داشته باشند و از هر هرگونه فعالیت سیاسی، اجتناب نمایند.

به گزارش ایلنا؛ علی درویش پور در نشست هم اندیشی شهرداران استان البرز افزود: توسعه و شکوفایی استان در گرو یکپارچگی کارکردی است که تنها در سایه تعامل دستگاه های اجرایی میسر می شود. 

وی تاکید کرد: شهرداران باید در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی نسبت به اجرای طرح ها و پروژه های شهری اهتمام جدی داشته باشند. 

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: جایگاه شهردار به عنوان مدیریت حوزه شهری جایگاه مهم و ارزنده ای است چراکه بیش از 92درصد جمعیت البرز شهر نشین هستند بنابراین بیشتر مطالبات مردمی در حوزه خدمات شهری است. 

وی تصریح کرد: باتوجه به انتخابات پیش رو شهرداران محترم با تمامی امکانات و تجهیزات نسبت به برگزاری هرچه باشکوه تر انتخابات و مشارکت حداکثری مردم اهتمام جدی داشته باشند و از هر هرگونه فعالیت سیاسی در انتخابات اجتناب نمایند. 

درویش پور عنوان کرد: تیم مدیریتی استان بخصوص استاندار محترم توجه ویژه ای نسبت به شهرداری های استان دارند. 

وی اشاره کرد: اجرای طرح های عمرانی و خدمات شهری وابسته به تامین اعتبارات است لذا در این زمینه اداره تامین اجتماعی و امور مالیاتی استان همکاری و تعاملات لازم را با شهرداری داشت باشند. 

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی تصریح کرد: پرداخت عوارض و مالیات معادن البرز در استان از جمله اقداماتی در حال پیگیری است. 

درویش پور با تاکید بر وحدت رویه در حوزه راه و شهرسازی به عنوان یکی از راهکارهای مناسب کاهش ساخت و سازهای غیر مجاز، گفت: شهرداری ها نسبت به حوزه راه و شهرسازی و ساخت و سازهای غیر مجاز توجهی ویژه داشته باشند. 

وی با عنوان اینکه اجرای طرح بازآفرینی از جمله مباحث بسیار مهمی است که مورد تاکید رئیس جمهور محترم. است، اضافه کرد: در فصل پاییز باتوجه به بارش هایی که پیش بینی می شود باید اقدامات پیشگیرانه از جمله لایروبی رودخانه ها و مسیل ها هرچه سریعتر اجرایی شوند و شهردارای های استان با تمامی امکانات و تجهیزات برای مقابله با سیلاب احتمالی آمادگی کامل داشته باشند. 

درویش پور با اشاره به اینکه باید برای بهبود در مدیریت شهری از ظرفیت بخش خصوصی بطور مطلوب استفاده شود، تصریح کرد: این جلسات باید  جهت حل مشکلات و چالش های پیش رو و ارائه راهکارهای کارآمد هدفمند و نتیجه بخش باشند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز