خبرگزاری کار ایران

فرماندار بندر آستارا :

مدیری که می‌گوید اختیاری ندارم به مردم خیانت کرده است/ با مدیران کم کار چنان برخوردی می شود که تا عمر دارند فراموش نکنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۹۵۵

فرماندار بندر آستارا در جلسه هماهنگی اجرای برنامه های ۱۳ آبان گفت: مدیری که می گوید اختیاری برای انجام امور ندارد، هم به شهر هم به استان و هم به کشور خیانت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از آستار، حسن رستم‌زاد در حاشیه جلسه هماهنگی اجرای برنامه‌های ۱۳ آبان ضمن انتقاد شدید از کم کاری بعضی از مدیران گفت: مدیران ضعف و کم کاری های خود را با گفتن این جمله که؛ من از خودم اختیاری ندارم توجیه نکنند، چرا که این آقایان با این نوع مدیریتی که در پیش گرفته اند هم به شهر، هم به استان و هم به کشور دارند خیانت می کنند.

رستم زاد همچنین گفت: چرا بعضی از دستگاه‌ها شاکیان بسیاری باید داشته باشد؟ چرا بعضی از مدیران با استناد به یک بخشنامه یا دستورالعمل قدیمی جلو بعضی از کارهای عمرانی را باید بگیرند؟

وی با اشاره به این که «شاید گفته‌های او در ظاهر ارتباطی به اجرای مراسم پیش رو نداشته باشد» افزود : مراسمی همچون مراسم بزرگداشت روز ۱۳ آبان توسط مسئولان نباید در حد حرف و شعار و  به نصب چند تابلو و پرده ختم شود، بلکه استکبار ستیزی مدیران در انجام اموری که به ایشان محول شده باید نمود عینی داشته باشد.

رستم زاد در پایان گفت: مطمئن باشید بعد از این با مدیران کم کار چنان برخوردی خواهم کرد که تا عمر دارند فراموش نکنند.

 در این جلسه قرار شد کمیته‌های بزرگداشت روز ۱۳ آبان متشکل از ادارات و ارگان‌های مربوطه تشکیل جلسه بدهند و نتیجه را به صورت یک برنامه مدون به ادارات ابلاغ کنند.

شهرستان مرزی بندر آستارا در شمال کشور و در منتهی الیه غرب استان گیلان واقع است و حدود ۹۱ هزار نفر جمعیت دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز