خبرگزاری کار ایران

کشف یک تن انواع مواد مخدر در استان البرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۸۸۳

فرمانده انتظامی استان از کشف یک هزار کیلوگرم انواع مواد مخدر طی هفته گذشته در این استان خبر داد.

به گزارش ایلنا، سردار عباسعلی محمدیان در جمع خبرنگاران گفت: در راستای اقدامات اطلاعاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان البرز بر روی عناصر تهیه و توزیع مواد مخدر،طی یک هفته گذشته یک تن انواع مواد مخدر شامل تریاک، هروئین و شیشه کشف شد.

این مقام ارشد انتظامی افزود :در این مدت 29 قاچاقچی، 298 نگهدارنده، 91 توزیع کننده مواد مخدر دستگیر و 487 معتاد جمع آوری و تحویل کمپ‌های مجاز ترک اعتیاد شدند.

سردار محمدیان خاطرنشان کرد: در سال جاری با تلاش ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان البرز مقدار 10 هزارو 500 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد که بیش از 7 هزار کیلوگرم در داخل استان و بقیه طی عملیات مشترک با سایر استان‌های دیگر کشف شده است.

وی یکی از اولویت‌های مهم پلیس استان البرز در سال جاری را مبارزه قاطع و جدی با قاچاقچیان مواد مخدر برشمرد و گفت: خانواده‌ها به عنوان عامل مهم در پیشگیری و کنترل معضل بزرگ مواد مخدر باید مراقبت بیشتری از فرزندان خود داشته باشند.

فرمانده انتظامی استان البرز به اجرای طرح‌های پاکسازی در مناطق آلوده استان البرز اشاره کرد و افزود: طرح پاکسازی نقاط آلوده در مناطق مختلف در حال اجرا است که به صورت مستمر با برنامه‌ریزی‌های اطلاعاتی و عملیاتی اجرا می‌شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز