خبرگزاری کار ایران

واکنش بهتاج به مصوبه شورای شهر؛

می‌توانم چند سهمیه لیگ برتری برای تبریز بگیرم!/ بسیج امکانات برای تیمداری تراکتور در والیبال

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۷۱۶

مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان‌شرقی می‌گوید، از مصوبه امروز شورای شهر تبریز در مورد واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز خبر ندارد.

به گزارش ایلنا، ایوب بهتاج در گفت‌وگو با خبرنگاران درخصوص واگذاری امتیاز تیم والیبال شهرداری تبریز به دورنا ارومیه اظهار داشت: من از مصوبه شورای شهر خبر ندارم و چنین واگذاری هم اتفاق نیافتاده است! امتیاز شهرداری تبریز همچنان برای این شهر است و هر اسپانسری هر وقت بخواهد با این امتیاز می‌تواند تیمداری کند.

وی ادامه داد: به هیچ عنوان بحث واگذاری در کار نیست. من می‌توانم از فدراسیون والیبال چند سهمیه برای تبریز بگیرم! درحال حاضر اگر اسپانسر وجود داشته باشد والیبال تبریز در لیگ‌برتر خواهد بود.

«لیگ والیبال مثل لیگ فوتبال نیست که نتوان ورود کرد!» مدیرکل ورزش و جوانان استان با بیان این عبارت تأکید کرد: همانطور که گفتم الان هر اسپانسری بخواهد می‌تواند در لیگ‌برتر با هر نامی تیم‌داری کند و کسی نمی‌تواند مانع این کار شود.

بهتاج درباره احتمال تیمداری باشگاه تراکتور در والیبال نیز گفت: هر زمان تراکتور در این خصوص اعلام آمادگی رسمی کند در خدمت‌شان هستیم و هرگونه امکانات سخت‌افزاری از قبیل سالن و ... احتیاج باشد در اختیارشان می‌گذاریم و هیچ‌گونه مشکلی وجود ندارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز