خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون و کار هرمزگان:

هرمزگان امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ساحلی کارگران را دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۷۰۲

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان گفت: استان امکانات، شرایط و زیر ساخت‌های لازم و استاندارد را برای برگزاری مسابقات ساحلی کارگران دارد و باید از این شرایط به درستی استفاده کرد.

به گزارش ایلنا، هادی ابراهیمی در حاشیه برگزاری اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور که در بندرعباس در حال برگزاری است، ضمن بیان این مطلب افزود: به دنبال این هستیم که با فراهم کردن زیر ساخت ها و امکانات، هرمزگان را به قطب اول ورزش کارگری کشور تبدیل کنیم.

وی اظهار کرد: این اولین دوره مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگری کشور است که با حضور ۷ تیم در زمین ساحلی پارک غدیر بندرعباس و به مدت دو روز در حال برگزاری است.

وی با بیان اینکه به دنبال برگزاری سایر رشته های ورزشی در استان هستیم، افزود: قطعا با حمایت صنایع بزرگ استان در آینده به دنبال توسعه و میزبانی بیشتر رشته های ورزش کارگری در استان خواهیم بود.

هرمزگان امکانات لازم برای برگزاری مسابقات ساحلی کارگران را دارد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی با آرزوی موفقیت برای نمایندگان استان در این رقابت ها خاطرنشان کرد: با توجه به شرایط مساعد آب و هوا در نیمه دوم سال در استان به زودی چند رشته دیگر نیز برگزار خواهد شد.

ابراهیمی از برگزاری مسابقات والیبال ساحلی و فوتبال ساحلی کارگران کشور در ماههای آینده پرده برداشت و یادآور شد: کارگران موتور محرک جامعه و صنایع هستند و باید همان گونه که در تولید با نشاط هستند در ورزش و تفریحات هم از نشاط و شادابی برخوردار باشند.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان به وجود صنایع بزرگ صنعتی در استان اشاره کرد و گفت: با وجود این صنایع و حمایت‌های آنان از ورزش کارگری روزهای پربار و روشنی برای ورزش کارگران پیش بینی می شود.

ابراهیمی ضمن تقدیر از شرکت فولاد هرمزگان در حمایت از این مسابقات گفت: امیدوارم سایر صنایع بزرگ استان همچون فولاد حمایت های بیشتری از ورزش کارگری انجام دهند تا بتوانیم باعث نشاط بیشتر در جامعه کارگری استان باشیم.

مسابقات کبدی ساحلی قهرمانی کارگران کشور با حضور 7 تیم و در دو گروه آغاز شده است که تا فردا ادامه دارد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز