خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار:

برخی مدیران قزوین از رسانه ها فراری هستند

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۶۳۸

ما در قبال مسئولیتی که داریم باید پاسخگو باشیم اما برخی مدیران از رسانه فراری هستند و این موضوع یکی از دغدغه های جدی ما است.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین،منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار  با بیان مطلب فوق در جلسه شورای اطلاع رسانی استان گفت: ارتباط مدیران با رسانه ها باید ساده و روان برگزار شود و ارتباط دو سویه بین دولت و رسانه باید به صورت ساده و روان حل شود.

حبیبی با اشاره به خبر یکی از رسانه های استان مبنی بر قیمت‌گذاری نان اضافه کرد: از رسانه ها می خواهیم که اخبار را از مراجع رسمی استخراج کنند. تا کنون هیچ تصمیمی برای قیمت نان گرفته نشده، اما از دستگاههای صنعت، فرمانداری و دستگاه های مسئول انتظار عکس العمل و پاسخگویی به این را داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: در بحث اطلاع رسانی تفاوتی بین خبرگزاری‌ها و مطبوعات قائل نیستیم. مهم این است خبر درست و صحیح باشد و افکار عمومی را اغنا کند. اما رسانه فعال و پویا که عملکرد دستگاه ها را به درستی و با سرعت و دقت نظر در جامعه اطلاع رسانی می کند برای ما مهم است.

معاون سیاسی استاندار قزوین ادامه داد: بی تفاوتی مدیران نسبت به برنامه های دولت قابل قبول نیست. لذا مدیران باید در عرصه رسانه فعال باشند و ارتباط با رسانه ها داشته باشند. متاسفانه در برخی دستگاه ها پایگاه های اطلاع رسانی قوی نداریم. حجم کار این دستگاه ها بسیار زیاد است و نیاز است روابط عمومی های قوی داشته و دستگاه ها به این موضوع حساس باشند. همچنین شورای اطلاع رسانی هر ماه باید برگزار شود و علاوه بر اعضای رسمی از اساتید امر دعوت شود تا با حضور در این جلسات پیشنهاداتی ارائه دهند.

معاون سیاسی استاندار مطرح کرد: مشکلات و نواقص وجود دارد اما ما باید ایجاد نشاط کرده و افکار عمومی را روشن کنیم. کمبودها باید در قالب انتقاد سازنده بیان شود و واقعیت ها از زبان مدیران بیان شود.

اولین جلسه شورای اطلاع رسانی استان امروز دوشنبه-22 مهرماه-به ریاست منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و با حضور اعضای شورای اطلاع رسانی استان در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز