خبرگزاری کار ایران

عضو شورای شهر یزد خبر داد:

بلاتکلیفی چندماهه 16 میلیارد تومان چک در شهرداری یزد / شورا در انتظار پاسخگویی شهرداری است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۷۰

عضو شورای شهر یزد با اشاره به مغایرت مالی کشف شده در شهرداری یزد گفت: متاسفانه با بررسی های انجام شده و تهیه لیستی از چک های شهرداری، تکلیف 16 میلیارد تومان چک در شهرداری یزد همچنان نامعلوم است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، ونوس عامری پیرامون موارد مطرح شده درباره مغایرت مالی در شهرداری و بودجه شهرداری اظهار داشت: در باره بودجه سال جاری  که یکی از اعضای دوره چهارم شورای شهر آن را یکهزار و 200 میلیارد دانسته باید گفت مبلغ بودجه مصوب 914 میلیارد بوده است.

وی ادامه داد: بودجه سال ۹۷ شهرداری یزد ۶۶۰ میلیارد بود که ۷۰ درصد آن عمرانی و ۳۰ درصد آن جاری بود و ۶۴۰ میلیارد تومان آن وصول شد.

رئیس کمیسیون بودجه شورای شهر یزد با اشاره به اینکه برای اولین بار دو بودجه به صورت کاملا علمی نوشته شد، افزود: به دلیل وضعیت نامناسب اقتصادی و با هدف کاهش فشار بر مردم، یک بودجه واقع بینانه و ۶۵۰ میلیارد تومانی و یک بودجه نیز خوش بینانه و ۹۱۴ میلیارد تومانی نوشته شد.

وی در ادامه با ارائه گزارش حسابرسی انجام شده در شهرداری یزد و مغایرت مالی اظهار داشت: موضوع مغایریت مالی و بررسی اسناد چیزی نیست که ارتباط به برگزاری انتخابات داشته باشد ضمن اینکه انتخابات شورای شهر در سال 1400 برگزار خواهد شد.

عامری با اشاره به اینکه پیگیری مغایرت ها در اسناد مالی شهرداری از سال گذشته آغاز شد و برای به نتیجه رسیدن این موضوع بیش از یکسال صبورانه به انتظار نشستیم بیان داشت: بیش از پنج ماه است درخواست دادیم که لیست چک های واگذاری را اعلام کنند که متاسفانه پاسخ روشنی نمی دهند و می گویند بانک لیست نمی دهد این در حالی است که بانک ها موظف هستند لیست را ارائه کنند.

عضو شورای شهر یزد با اشاره به اینکه 130 میلیارد تومان مغایرت مالی که اعلام شده همچنان به قوت خود باقی است تصریح کرد: هیچ شکی نیست که مغایرت وجود دارد اما بابت گزارشی که فاوا ارائه داده است چون فاقد مستندات است نمی توانیم گزارشی روشن و مستند به مردم بدهیم لذا منتظریم تا پاسخی روشن و شفاف از سوی شهرداری به شورا ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز