خبرگزاری کار ایران

در ۶ ماهه نخست امسال صورت گرفت؛

اشتغال 1200 نفر با کد بیمه‌ای در آبیک/ کاهش 57 درصدی تعدیل نیرو در واحد‌های صنعتی و تولیدی

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۵۵۲

فرماندار شهرستان آبیک از کاهش 57 درصدی تعدیل نیرو در واحدهای صنعتی و تولیدی این شهرستان طی 6 ماه نخست امسال خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، شهرام احمدپور در گفت‌وگو با خبرنگارایلنا در قزوین اظهار کرد: در 6 ماهه نخست امسال طبق آمار تامین اجتماعی و صنعت، معدن و تجارت، تعدیل نیرو در واحدهای تولیدی و شرکت‌های صنعتی 57 درصد کاهش داشته است.

وی افزود: همچنین در 6 ماهه نخست امسال برای 1200 نفر در حوزه ‌های صنعتی و تولیدی شهرستان آبیک اشتغال ایجاد شده که بیمه تامین اجتماعی شده‌اند.

فرماندار شهرستان آبیک ادامه داد: با درایت، تدبیر و تعصب مدیران بخش خصوصی در زمینه تحقق رونق تولید، گام‌های مثبتی برداشته شده است.

احمدپور اضافه کرد: بخش خصوصی با حمایت مسئولان توانسته از بخشی از تحریم‌ها عبور کند؛ این در حالی است که تمام تلاش مسئولان حفظ اشتغال و افزایش تولید و رونق آن بوده است.

وی خاطرنشان کرد: برای کمک به بخش خصوصی و رفع مشکلات و موانع بر سر راه آنان از هیچ مساعدتی دریغ نخواهیم کرد.

این مسئول بیان کرد: با پیگیری مسئولان و پرداخت تسهیلات به واحدهای تولیدی و صنعتی، تامین سرمایه در گردش و مواد اولیه در افزایش روند ایجاد اشتغال در شهرستان آبیک تاثیر بسزایی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز