خبرگزاری کار ایران

پرداخت بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بابت اشتغالزایی پایدار در گناباد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۹۳

فرماندار گناباد از پرداخت بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات کم بهره بابت اشتغالزایی پایدار در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از گناباد حامد قربانی در جلسه کارگروه اشتغال در محل سالن شهدای دولت فرمانداری گفت:پویایی دستگاههای اجرایی شهرستان گناباد در حوزه های مختلف اعم از جهاد کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت، میراث فرهنگی و ... چشمگیر ‌و قابل تقدیر است . 

فرماندار شهرستان گناباد ادامه داد: بیش از 15 میلیارد تومان تسهیلات تا این لحظه در قالب تسهیلات کم بهره بابت اشتغال شهرستان پرداخت و امیدواریم تا پایان سال بتوانیم سهم بیشتری را از اعتبارات استانی کسب کرده و اعداد و ارقام حوزه تولید و اشتغال شهرستان را افزایش دهیم.

وی اذعان کرد : ما به دنبال اعداد و ارقام صرف نیستیم بلکه به دنبال ایجاد شرایط اشتغال پایدار بوده که چندین نفر از این طریق وارد بازارهای کار و‌ تولید گردند.

 قربانی اظهار داشت: کشور ما در شرایط اقتصادی سختی است و هدف استکبار جهانی از تحریمها بر ضد نظام جمهوری اسلامی ، به زانو درآوردن مردم در بحران و‌تنگناهای اقتصادی است و خوشبختانه در همین کارگروه با وجود تمام مشکلات ما شاهد کارهای اجرایی بسیار خوبی در امر خدمت رسانی به مردم بوده ایم و این امر نشان عزم جدی دولت تدبیر و‌ امید در ایجاد زیرسازیهای لازم برای اشتغال پایدار است ‌.

 وی گفت:تسهیلات باید در اختیار افرادی قرار گیرد که مهارت و‌ توانمندی و آشنایی با موضوعات را داشته و آموزش لازم در این زمینه را کسب کرده باشند.

فرماندار گناباد اعتبارات شناور استان را مهم دانست و افزود: گلخانه ها و اراضی بلا استفاده که در گناباد وجود دارد فرصت خوبی است تا از ظرفیت تسهیلات شناور در راستای رونق شهرستان استفاده کنیم.

 وی گفت : در راستای اهمیت موضوع اشتغال و حضور سرمایه گذاران ، دفتر سرمایه گذاری و اشتغال در مجموعه فرمانداری تشکیل شده و از کارشناسان خبره فرمانداری در این رابطه نهایت استفاده را خواهیم برد.

 قربانی ادامه داد: رونق سرمایه‌گذاری در گناباد رو به بهبود است و طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، استاندار خراسان رضوی ثمرات خودش را نشان می دهد که طبق آمار از 16 طرح ارائه شده مثلث توسعه اقتصادی ، 4 طرح در حوزه صنعت و معدن به بهره برداری رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز