خبرگزاری کار ایران

در جلسه مدیریت پسماند شهرستان پردیس عنوان شد:

برای حل مشکل فاضلاب پردیس، حاضریم حتی کار خلاف هم انجام دهیم

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۸۹

جلسه کارگروه مدیریت پسماند به ریاست نوید عباسی معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از پردیس، این جلسه که  با حضور رئیس اداره محیط زیست، رئیس شرکت آب و فاضلاب روستایی، نمایندگان شهرداری ها و بخشداری ها و مسئولان بهداشت و درمان و دهیاران شهرستان پردیس امروز برگزار شد، در‌باره وضعیت رسیدگی به جمع آوری نخاله و پسماندهای شهرستان پردیس بود که اخیرا مشکلات فراوانی را برای شهروندان ایجاد کرده بود.

در این جلسه معاون عمرانی فرماندار بر توجه و نظارت اداره محیط زیست و مسئولان بخش جاجرود بر تخلیه نخاله ها در حاشیه رودخانه جاجرود تاکید کرد و افزود: دستگاه های متولی صدور پروانه باید برنامه‌ای برای نظارت بر تخلیه نخاله توسط پیمانکاران داشته باشند.

برای حل مشکل فاضلاب پردیس،  حاضریم حتی کار خلاف هم انجام دهیم

تنها یک روستا مدیریت پسماند و نخاله دارد

وی با بیان اینکه از میان ۲۴ روستای این شهرستان تنها یک روستا نظارت و عملکرد صحیح در جمع آوری نخاله ها داشته اظهارداشت:  نحوه کنترل و نظارت بر تخلیه نخاله ها در روستا با توجه به عملکرد دهیاری روستای خسروآباد جاجرود الگوبرداری و اجرا شود.
 
حاشیه رودخانه جاجرود محل تخلیه نخاله و زباله
 
همچنیین در این جلسه  عزیز میکائیلی رئیس اداره محیط زیست شهرستان پردیس ضمن اعتراض به عدم همکاری دستگاه های مربوطه به این وضعیت گفت:  برخی روستاهای بخش  جاجرود  محل تخلیه نخاله های ساختمانی شده و دهیاری ها باید نظارت بیشتر داشته باشند.

وی همچنین در خصوص مشکل فاضلاب شهرستان پردیس گفت: برای حل مشکل فاضلاب شهرستان پردیس هر اقدامی انجام خواهیم داد حتی خلاف.

برای حل مشکل فاضلاب پردیس،  حاضریم حتی کار خلاف هم انجام دهیم


 معاون عمرانی فرماندار شهرستان پردیس با بیان اینکه  جایی که بحث سلامت و امنیت مردم مطرح باشد با کسی شوخی نداریم،  اظهار کرد:  دهیاری‌ها فکری برای نحوه نظارت بر تخلیه نخاله‌ها داشته باشند. 
 
عباسی افزود: همه دستگاه‌های متولی ملزم به اجرای قانون و تعامل با یکدیگر برای انجام  وظایف خود هستند.

 مهلت ۲ روزه به دستگاه های متولی
 
به گزارش ایلنا در جلسه به دستور معاون عمرانی فرمانداری شهرستان پردیس  مکان مشخصی برای تخلیه نخاله ها بزودی مشخص شده  و مکان‌های دپو شده نخاله در شهرستان پردیس و دستگاه متولی آن طی ۲ روز شناسایی و اقدامات لازم در برخورد با آن ها انجام می شود.
 در این جلسه سامانه ۱۵۴۰ برای  اطلاع رسانی به شهروندان  و  گزارش های  شهروندی و مشاهده تخلفات محیط زیستی مانند تخلیه نخاله و پسماند در شهر و روستا معرفی شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز