خبرگزاری کار ایران

با حضور فرمانده انتظامی خراسان رضوی؛

فرمانده جدید نیروی انتظامی شهرستان تربت جام معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۸۵

مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید انتظامی تربت جام با حضور فرمانده انتظامی خراسان‌رضوی، فرمانده مرزبانی خراسان رضوی ، مسئولان استانی و شهرستانی صبح امروز در محل تالار جامی شهرستان تربت جام برگزار شد.

به‌گزارش‌خبرنگار ایلنا از تربت‌جام، مراسم تکریم و معارفه فرمانده جدید نیروی انتظامی صبح امروز در محل تالار جامی شهرستان تربت جام برگزار و طی حکمی از سوی سردار اشتری فرمانده انتظامی جمهوری اسلامی ایران، سرتیپ غلام محمد قهستانی به سمت فرمانده جدید انتظامی شهرستان تربت جام معرفی و از خدمات ارزنده فرمانده اسبق نیروی انتظامی سرهنگ هوشنگ کیانی به پاس زحمات سی سال خدمت در نیروی انتظامی تجلیل شد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی در این مراسم گفت : ما در یک جامعه ارزشی زندگی می کنیم و ارزش ما این انقلاب است و از ما به عنوان نیروی انتظامی انتظار است که در تراز انقلاب باشیم و وظیفه ما اعتلای انقلاب اسلامی است.

محمد کاظم تقوی افزود : مردم رکن اصلی نیروی انتظامی و انقلاب اسلامی هستند و هر جا از مردم فاصله بگیریم از اهداف امام ( ره ) و رهبری فاصله گرفته ایم.

در این مراسم از کتاب " شور شعور شهادت " در مورد زندگینامه شهدای ناجا شهرستان تربت جام که در زمان خدمت جناب سرهنگ کیانی گردآوری شده بود رونمایی گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز