خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کار خراسان رضوی:

یکی از شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۶۱

مدیر کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی خراسان رضوی گفت: یکی از ملاک ها و شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، محمد سنجری در سومین جلسه کارگروه توسعه مدیریت اظهار کرد: امروز باید به معنای واقعی خدمت صادقانه به مردم را در این اداره کل نهادینه و پیاده سازی کنیم واقعیت این است که ارتقاء و پیشرفت هر سازمانی در گرو بحث رضایتمندی مردم در جامعه است و اگر ما بتوانیم رضایتمندی مخاطبان خود را جلب کنیم، مطمئناً توانسته‌ایم به بخشی از خواسته ها و مطالبات مردم پاسخ دهیم.

وی در ادامه با توجه به رعایت حفظ کرامت ارباب رجوع تاکید کرد:ما خدمتگذار مردم هستیم و تنها یکی از ملاک ها و شاخص های اندازه گیری مدیران رضایت مندی مردم و پیشرفت کار ارباب رجوع است امروز نوبت ما است تا با فداکاری و تصمیم گیری درست حمایت کننده کارگران و بنگاه های اقتصادی استان باشیم ما نقش پشتیبانی کننده را داریم و در این مسیر باید شان ، اخلاق و انسانیت ارباب رجوع را رعایت کنیم.

مدیر کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان افزود: امروز ملاک و شاخص برای ما کار و سلامت کار است و یکی از مهم‌ترین دغدغه های کارکنان باید تلاش در راستای رضایت مندی ارباب رجوع و عنایت ویژه به تکریم مراجعین، حقوق شهروندی و همچنین دفاع از عملکرد سیستم باشد ما همواره باید در تصمیم گیری ها به فکر و منافع مردم باشیم .

سنجری در پایان سخنان خود گفت: تلاش در راستای تحقق شاخص های عمومی و اختصاصی ماموریت و وظیفه یکایک ماست اما همه باید در راستای تحقق و اجرای شاخص های عمومی تلاش کنند چرا که تکریم و صیانت از حقوق جامعه هدف و جلب رضایت دست اندر کاران جامعه کسب و کار و گره گشایی از کار مردم به ما واگذار شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز