خبرگزاری کار ایران

استاندار قزوین:

سهم استان قزوین در اشتغال و صادرات کشور مطلوب نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۴۴

استاندار قزوین گفت: سهم قزوین از اشتغال و صادرات کشور ضعیف است و این برای استان مطلوب نیست.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، هدایت‌الله جمالی پور استاندار قزوین در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه‌گذاری استان که با حضور مدیران دستگاه‌های مربوطه در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد بیان کرد: یکی از رسالت های مهم ما گسترش ظرفیت های صنایع دستی و روستایی است.

وی گفت: با کار خلاف قانون به جد مخالفم و اعمال قانون فرضیات ذهنی برای افزایش آرامش در زندگی بشری است زیرا قانون مانع ایجاد مشکلات در اجتماع می شود.

استاندار قزوین اظهار کرد: وضعیت استان در بحث سهم صادرات کشوری، با توجه به آمار محصولات تولیدی جایگاه خوبی نیست و این نشان دهنده کم کاری در بخش ها و زیربخش های مختلف صنعتی، کشاورزی و گردشگری و غیره است.

جمالی پور عنوان کرد: استان قزوین باید به یکی از پنج استان برتر کشور در امر صادرات تبدیل شود که این امر موجب تحول در بازار اشتغال و صادرات استان می شود. اعتقاد من این است با وجود ظرفیت های موجود نتوانستیم از آنها به خوبی استفاده کنیم.

وی افزود: یکی از کارگروه های مهم ما اشتغال، تولید و صادرات است که باید به جد پیگیری شود. با توجه به پتانسیل های فراوان استان در حوزه های مختلف، اما سهم ما از اشتغال و صادرات ضعیف است و این برای استان مطلوب نیست.

استاندار قزوین تصریح کرد: وقتی صادرات ما شکل بگیرد یقینا تکولوژی ما نظام مند شده و اشتغال رونق می گیرد و باید سیاست گذاری های جدی طراحی شود تا تحول در بازار تولید و صادرات اشتغال شکل بگیرد.

جمالی پور گفت: از هر دستگاهی که در بحث حمایت از اشتغال و تولید و رفع موانع بتواند قدمی بردارد حمایت می کنیم. لذا با انگیزه تر و اعتقاد بیشتر وارد این مسایل شوید.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز