خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار قزوین:

پایانه صادراتی استان باید به سرعت راه اندازی شود

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۴۰

معاون سیاسی استاندار قزوین گفت: ایجاد پایانه صادراتی در استان امری بسیار مهم است که باید به سرعت راه اندازی شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، منوچهر حبیبی معاون سیاسی استاندار و سرپرست امور اقتصادی استانداری قزوین امروز-یکشنبه 21 مهرماه- در جلسه کارگروه اشتغال و سرمایه گذاری استان قزوین که به ریاست هدایت اله جمالی پور استانداری قزوین در سالن جلسات استانداری قزوین برگزار شد بیان کرد: اقدامات صورت گرفته در کاهش نرخ بیکاری و نرخ تعدیل نیروی انسانی استان موثر است.  

وی گفت: سه نکته در خصوص اشتغال روستایی وجود دارد، حوزه کشاورزی بیشترین سهم در جذب تسهیلات را داشته و توقع ما در بخش صنعت و گردشگری نیز این است که در جذب تسهیلات ورود یافته و صنایع دستی نیز از این سهم بیشتر بهره مند شود.

معاون سیاسی استاندار قزوین اظهار کرد: بیش از 33 میلیارد تومان تسهیلات در بخش های کشاورزی به شهرستان آوج اختصاص داده ایم که فقط ده درصد آن در آوج جذب شده در حالی که این شهرستان در تمام حوز ها نیازمند حمایت است.

حبیبی عنوان کرد: چهار بانک متولی تسهیلات اشتغال روستایی شامل کشاورزی، پست بانک، کارآفرینی امید و بانک توسعه که در پرداخت تسهیلات جهت اشتغال بیار خوب عمل کرده اند، با جدیت این امر را پیگیری کنند و سمت و سو را به سوی قراردادها و طرح های نیمه تمام سوق دهند.

وی افزود: تسهیلات به دوبخش حمایتی و غیرحمایتی تقسیم می شوند. اگر امکان جذب تسهیلات از سوی دستگاه ها وجود ندارد این تسهیلات را به سمت حوزه کشاورزی و گردشگری هدایت کنیم.

حبیبی همچنین با اشاره به این که بیشتر محصولات کشاورزی استان از استان های دیگر صادر می شود گفت: ایجاد پایانه صادراتی در استان امری بسیار مهم است که باید به سرعت راه اندازی شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز