خبرگزاری کار ایران

آغاز ثبت‌نام جشنواره امتنان از کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه در البرز

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۳۷

سرپرست اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی البرز از آغاز ثبت‌نام جشنواره امتنان ویژه کارگران، گروه‌های کار و واحدهای نمونه استان، خبر داد.

به گزارش ایلنا، حسین فلاح نژاد از آغاز ثبت نام سی و یکمین جشنواره امتنان از نخبگان جامعه کار و تولید (کارگران، گروه های کار و واحدهای نمونه) استان از تاریخ 20 مهرماه الی 20 آبان 98 خبر داد.

سرپرست اداره کل تعاون،کارورفاه اجتماعی استان در خصوص این جشنواره اظهار کرد: این جشنواره امسال با هدف شناسایی و تجلیل از نیروهای کار مولد، متخصص، مخترع، مبتکر و همچنین به منظور اشاعه فرهنگ کار و تلاش ،‌رعایت انضباط در محیط کار، مشارکت، خلاقیت و نوآوری و ایجاد انگیزه در بین کارگران در جامعه کار و تولید درسه بخش خدمات، صنعت و کشاورزی و در دوسطح ملی و استانی برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه ثبت نام در این جشنواره گفت: کارگران، گروه‌های کار و واحد‌های نمونه استان البرز می توانند از تاریخ بیستم مهرماه تا بیستم ابان ماه سالجاری(1398) با مراجعه به سامانه جشنواره امتنان به نشانی http://emtenan.mcls.gov.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

فلاح نژاد اضافه کرد: تمام کارفرمایان واحدهای تولیدی، صنعتی، خدماتی و کشاورزی استان می‌توانند نسبت به ثبت‌نام کارگران و گروه کار نمونه  خود در سامانه امتنان اقدام کنند.

سرپرست اداره کل تعاون،کار و رفاه اجتماعی استان البرز با اشاره به  شاخص‌های معرفی و ارزیابی کارگر، گروه و واحدهای نمونه، ادامه داد: ارائه شیوه‌های نوین در کار، اختراع، ابتکار(ساخت قطعه، دستگاه یا اصلاح فرآیند تولید) و یا راه‌اندازی خط تولید جدید، مهندسی معکوس در انتقال و بومی سازی دانش و فن‌آوری، خدمات تولید محصول در جهت کاهش هزینه‌ها و افزایش راندمان تولید و صرفه‌جویی ارزی و ریالی، افزایش بهره‌وری و کیفیت نسبت به نمونه‌های داخلی و خارجی، افزایش رفاه یا رضایت مشتری و کاهش هزینه های مشتری پس از ارائه خدمات، افزایش میزان تولید در زمان مشخص و صرفه‌جویی در نهادهای تولید نسبت به ساله های گذشته از معیارهای انتخاب نمونه ها در سی ویکمین ‌امین جشنواره امتنان است .

وی در ادامه با بیان اینکه منتخبان استانی پس از داوری و مشخص شدن به وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای رقابت در سطح ملی معرفی می شوند، خاطرنشان کرد: لازم است واجدین شرایط به همه سوالات مندرج در پرسشنامه های سایت با نهایت دقت پاسخ داده و مستندات مورد نظر را در سامانه پیوست کنند.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز