خبرگزاری کار ایران

پیگیری معافیت مالی واحدهای شهرک صنعتی کاسپین یک از سوی معاون اول رئیس جمهور

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۳۳۵

فرماندار شهرستان آبیک گفت: معافیت مالی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاسپین یک از سوی معاون اول رئیس جمهور در حال پیگیری است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، شهرام احمدپور در بازدید از چند شرکت تولیدی مواد غذایی شهرک صنعتی کاسپین یک شهرستان آبیک، به همراه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان آبیک با اشاره به طرح موضوع شعاع 120 کیلومتری از سوی مدیرعامل این شرکت اظهار کرد: پیگیری معافیت مالی واحدهای مستقر در شهرک صنعتی کاسپین یک علاوه بر آنکه در دولت نیز مورد بررسی قرار گرفته که در دستور کار نمایندگان مجلس هم قرار دارد و در سفر اخیر وزیر صمت به استان قزوین هم مطرح شده است.

وی افزود: موضوع مذکور، بحث کلی بوده و از اختیارات مسئولان استانی و شهرستانی نیست و باید در هیات دولت مصوب و ابلاغ شود.

فرماندار شهرستان آبیک گفت: سال گذشته 63 هزار تن گندم از کشاورزان شهرستان آبیک خریداری کردیم اما امسال به دلیل قیمت پایین تضمینی گندم، کشاورزان خیلی استقبال نکردند و میزان خرید گندم به 54 هزار تن رسید.

احمدپور افزود: در چهار روز آخر خرید گندم از کشاورزان، طبق مصوبه شورای تامین شهرستان آبیک مبادی و خروجی شهرستان مسدود شد تا از خروج گندم جلوگیری شود.

وی ادامه داد: شرکت‌های ماکارونی به نام کشور بیشتر از کشاورزان گندم را خریداری کردند.

این مسئول ادامه داد: بهترین گندم استان قزوین در شهرستان آبیک تولید می‌شود و با توجه به وضعیت بارش نزولات جوی، حجم گندم تولید شده مطلوب بوده است.

فرماندار شهرستان آبیک اضافه کرد: با توجه به پایین بودن قیمت نان و تفاوت اندک گندم و جو، گندم به مصرف دام می‌رسد که البته دولت قیمت تضمینی گندم سال آینده را 2100 تومان تعیین کرده است.

احمدپور خاطرنشان کرد: لازم است ذائقه خانواده‌ها را به سمت مصرف نان صنعتی سوق داد و با مدیریت مصرف نان، از دورریز آن جلوگیری کرد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز