خبرگزاری کار ایران

با حضور آثار ۲۰ خوشنویس؛

نمایشگاه هفته خوشنویسی در نیشابور گشایش یافت

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۴۳

به مناسبت هفته خوشنویسی نمایشگاه خوشنویسی برگزیده آثار اعضای انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور بر پا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، حمیدرضا آتشی مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور در این باره گفت: در نمایشگاه هفته خوشنویسی ٣۵ اثر برگزیده از ٢٠خوشنویس انجمن خوشنویسان نیشابور به سرپرستی علی دربهشتی در معرض دید عموم قرار گرفته است. 

وی اظهار کرد: در نمایشگاه هفته خوشنویسی آثار خوشنویسی در قالب‌های نستعلیق، شکسته نستعلیق، سیاه مشق، قطعه، چلیپا، کتابت، خط ثلث و نقاشی خط برگرفته از آیات کلام وحی، احادیث و روایات اهل بیت عصمت و طهارت(ع) و اشعار بزرگان ادب پارسی به رشته تحریر در آمده است که ترصیع و تذهیب این آثار را هنرمندان تذهیب کارنیشابوری عباس همراه، اعظم حمیدی، نسرین دربهشتی و اعظم خانی انجام داده اند.

مسئول امور هنری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اعلام کرد: نمایشگاه هفته خوشنویسی از ٢١ الی ٢۵ مهر ماه هر روز از ساعت ١٧ الی ٢٠ بعدازظهر در محل نگارخانه کمال الملک اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان نیشابور در معرض دید عموم علاقمندان قرار دارد.

 نیشابور مهد تمدن و فرهنگ و هنر است که در طول تاریخ مردان بزرگی را از این دیار تقدیم جامعه بشری کرده که آثار و تفکر ایشان باعث مانایی و جاودانگی شده است و هنوز هم خلف صالح ایشان هستند که در رشته های مختلف هنری و فرهنگی باعث افتخار ایران و ایرانیان هستند و در این رهگذر خوشنویسان نیشابوری نمایشگاه خوشنویسی را به مناسبت هفته خوشنویسی به اهتمام انجمن خوشنویسان شعبه نیشابور بر پا کرده اند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز