خبرگزاری کار ایران

برای سومین بار؛

فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه استاندارد خراسان رضوی معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۲۰۶

فولاد خراسان برای سومین بار به عنوان واحد نمونه استاندارد استان معرفی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از نیشابور، کسری غفوری مدیرعامل مجتمع فولاد خراسان با اشاره به تجهیز آزمایشگاه های مجتمع به فناوری های قابل اتکا و تجهیزات روزآمد در فولاد خراسان، گفت: پایبندی نیروهای متخصص به موازین فنی و نیز فناوری، ماشین آلات و دستگاه هایی که در تولید محصولات فولاد خراسان به کار می رود، باعث شده محصولات تولیدی این شرکت نظر کیفیت در سطح بالایی قرار داشته باشد.

وی افزود: تعهدات و ارزش‌هایی نظیر مشتری مداری، خلاقیت، نوآوری و دانش محور بودن در کنار تولید محصولات با کیفیت و استاندارد بالا همواره مورد توجه فولاد خراسان قرارداشته است. 

وی اظهار کرد: نشان ملی استاندارد نتیجه کار گروهی و مسئولانه همه بخش های تولیدی، کنترلی، پشتیبانی های فنی و ستادی شرکت است که در جایزه استاندارد تجلی یافته است.

وی با اشاره به ثبات و استمرار کیفیت در فولاد خراسان و انجام تست‌های مستمر چه در حیطه آنالیزهای شیمیایی و چه از حیث خواص مکانیکی محصول، اعلام کرد: ارزیابی‌های کیفی بر اساس مطابقت مشخصات فنی محصولات شرکت با الزامات استاندارد ملی ایران و نداشتن هیچ نمره منفی در بازه زمانی پنج ساله بر اساس نمونه برداری طرح طاها انجام شد. 

وی با اشاره به تداوم صادرات فولاد خراسان و رضایت مشتریان برون مرزی این شرکت، خاطرنشان شد: محصولات فولاد خراسان به کشورهای حوزه خلیج فارس، عراق، افغانستان، پاکستان، کشورهای CIS و حتی قاره آفریقا صادر می شود.

 در مراسمی که در محل همایش های دانشگاه فرودسی مشهد به مناسبت گرامیداشت هفته استاندارد، با هدف معرفی و تقدیر از واحدهای نمونه استاندارد، از سوی اداره کل استاندارد استان خراسان رضوی، برگزار شد، شرکت مجتمع فولاد خراسان به عنوان واحد نمونه استانی انتخاب و معرفی گردید.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز