خبرگزاری کار ایران

کارشناس هواشناسی خبر داد:

دمای هوای قزوین از امروز 10 درجه کاهش می‌یابد

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۶۹

دمای هوای استان قزوین به خصوص در نیمه شمالی آن امروز یکشنبه تا ۱۰ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، کارشناس اداره کل هواشناسی قزوین روز یکشنبه با اعلام این خبر گفت: براساس آخرین نقشه‌های پیش‌یابی و تصاویر ماهواره‌ای از روز گذشته با نفود زبانه‌های پرفشار به کشور که این استان را نیز تحت تاثیر خود قرار داده، در برخی ساعات شاهد بارش باران و رعد و برق بودیم.

مهدی آخوندی با اشاره به وزش بادهای به نسبت شدید شمالی که استان قزوین را امروز تحت تاثیر قرار می‌دهد، تصریح کرد: این مساله که باعث کاهش دمای هوای نیز شده، امروز در ارتفاعات نیز پدیده مه را به همراه خواهد داشت.

وی گفت: بیشترین میزان بارش طی شبانه روز گذشته در استان مربوط به شهر سیردان در بخش طارم سفلی با ۱.۵ میلی متر بوده است.

این کارشناس هواشناسی افزود: وضعیت جوی یاد شده تا فردا در سطح منطقه ادامه داشته و پس از آن و تا اواخر هفته جاری شاهد وضعیت جوی پایدار خواهیم بود.

آخوندی یادآور شد: در شبانه روز گذشته آوج با ۹ و آبیک با ۳۰ درجه سانتیگراد بالای صفر به ترتیب خنک‌ترین و گرمترین مناطق استان بودند و نوسان‌های شهر قزوین نیز ۱۵ تا ۲۹ درجه سانتیگراد به ثبت رسیده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز