خبرگزاری کار ایران

استاندار اصفهان مطرح کرد:

شتاب در ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری استان / اصفهان یک منطقه ویژه اقتصادی است

asdasd
کد خبر : ۸۲۲۰۴۰

استاندار اصفهان گفت: اصفهان در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی است و امیدواریم بتوانیم منطقه ویژه علم و فناوری را در استان ایجاد کنیم تا به مسایل زیرساختی و کلان این حوزه بپردازد.

به گزارش ایلنا از اصفهان، عباس رضایی در دومین جلسه هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان که در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد،گفت: به منظور تحقق اقتصاد دانایی‌محور به عنوان یکی از اهداف اصلی برنامه‌های توسعه کشور و در راستای دستیابی به اهداف ترسیم شده در سند چشم‌انداز و راهبردها و ضوابط آمایش سرزمین و زمینه‌سازی برای تجمیع و هم‌افزایی عناصر موثر در ایجاد یک جامعه دانایی‌محور، مناطق ویژه علم و فناوری ایجاد می‌شوند.

وی با بیان اینکه بالاخره  پس از سال‌ها مراحل ایجاد منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان به خوبی پیش می‌رود، افزود: در حال حاضر توانستیم شورای سیاستگذاری و هیات اجرایی این منطقه ویژه را شکل دهیم که در تسریع ایجاد این منطقه، نقش سازنده‌ای دارند.

استاندار اصفهان تصریح کرد: با توجه به اینکه هنوز دبیر اجرایی مشخص نشده از رئیس شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان درخواست کرد  به عنوان جانشین دبیر اجرایی، جلسات این هیئت را پیگیری و مدیریت کنند.

رضایی ادامه داد: اصفهان در حال حاضر منطقه ویژه اقتصادی است و امیدواریم بتوانیم منطقه ویژه علم و فناوری را در استان ایجاد کنیم تا به مسایل زیرساختی و کلان این حوزه بپردازد.

وی خاطرنشان کرد: جذب و حفظ سرمایه‎های انسانی خلاق و شایسته و ایجاد اشتغال و ایجاد خوشه‌های صنعتی خدماتی با فناوری برتر، از اهداف مهم تشکیل منطقه ویژه علم و فناوری در استان‌ اصفهان است.

دومین جلسه هیات اجرایی منطقه ویژه علم و فناوری استان اصفهان با حضور استاندار اصفهان و اعضای این هیات در شهرک علمی و تحقیقاتی اصفهان برگزار شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز