خبرگزاری کار ایران

استاندار خراسان رضوی:

معین‌های اقتصاد مقاومتی برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای بنای نقض قوانین را ندارند

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۷۴

استاندار خراسان رضوی گفت: اگر مردم به معین های اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند و بالعکس، این اعتماد در معین ها هم وجود داشته باشد، فقر در استان ریشه کن خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، علیرضا رزم‌حسینی در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی استان که با محوریت شهرستان های تربت حیدریه، مه ولات و زاوه در محل دفتر استاندار برگزار شد، اظهار کرد: خوشبختانه در ۳ شهرستان منطقه ۹ اقتصاد مقاومتی روند خوبی شروع شده و طبق گزارش های دریافتی پروژه های مهمی در این مناطق در حال احداث است. 

وی با اشاره به اینکه معین‌های اقتصاد مقاومتی برای دستیابی به اهداف توسعه‌ای بنای نقض قوانین را ندارند، افزود: امیدواریم در مجلس شورای اسلامی نمایندگان محترم همت کنند و قوانین مزاحم و مانع توسعه کشور را رفع کنند.

استاندار خراسان رضوی ابراز امیدواری کرد که تا پایان سال با اجرای طرح مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، چند منطقه نمونه اقتصاد مقاومتی همانند «قلعه گنج» در خراسان رضوی به مردم معرفی شود. 

وی خاطرنشان کرد: اگر مردم به معین های اقتصاد مقاومتی اعتماد کنند و بالعکس، این اعتماد در معین ها هم وجود داشته باشد، فقر در استان ریشه کن خواهد شد.

امام جمعه شهرستان زاوه در بخشی از این نشست اظهار کرد: شهرستان زاوه طبق آمارها، سی و یکمین شهرستان کم برخوردار کشور است و برخی از آسیب های اجتماعی در آن وجود دارد.

حجت الاسلام محمد شمس الدین افزود: اشتغال در شهرستان زاوه نکته اساسی بوده و نگاه استاندار در حوزه اشتغال‌زایی تحسین برانگیز است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز