خبرگزاری کار ایران

رنجبران به ایلنا خبر داد:

راه اندازی باغ پرندگان و باغ وحش در شهرستان گناباد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۷۳

مدیر عامل شرکت خدمات شایا گستر شهر آذین و پیمانکار فعلی خدمات شهرداری گناباد گفت:باغ پرندگان و باغ وحش در شهرستان گناباد راه اندازی میشود.

مهدی رنجبران در گفتگو با خبرنگار ایلنا در گناباد گفت :معلولیت محدودیت نیست ، با همت و تلاش معلولین هم‌ می توانند توانمند باشند.

این معلول جسمی حرکتی و از توانیابان اداره بهزیستی گناباد ، ادامه داد :در حال حاضر 60 نیرو در شرکت خدماتی شایا گستر مشغول کار هستند که جهت بهتر شدن کیفیت خدمت رسانی، استفاده مناسب از زمان ، و کاهش دغدغه نیروها در پاکیزگی هر چه بهتر فضاهای عمومی شهرستان ، تمامی ماشینهای جمع آوری زباله در سطح شهر  مکانیزه می شود.

رنجبران تصریح کرد : در جهت پیشرفت شهرستان و با همکاری شهردار گناباد در واگذاری زمینی در محل پارک جنگلی سه راهی بجستان ، شرکت شایا گستر با هزینه و انجام تمام برنامه ها درصدد راه اندازی باغ پرندگان و باغ وحش بوده و ضمن ایجاد اشتغالزایی پایدار برای چندین نیرو ،یک طرح خلاق و برگرفته از باغ وحش اصفهان را در برنامه کاری آتی خود دارد ‌.

پیمانکار خدمات شهرداری گناباد گفت :قرارداد واگذاری زمین 15 ساله است و پس از تکمیل طرح  60 درصد و 40درصد مشارکت در سود شهرداری می باشد‌.

رنجبران در پایان گفت: راه اندازی باغ پرندگان از نظر هزینه مشکلی ندارد و امیدواریم طرح آبرومندی با هدف خدمت رسانی و رفاه حال همشهریان عزیز بتوانیم اجرایی کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز