خبرگزاری کار ایران

سخنگوی پارلمان محلی قزوین در گفت‌وگو با ایلنا مطرح کرد؛

لغو جلسه انتخاب شهردار قزوین به دلیل ارسال نشدن استعلامات/ انتخاب شهردار غیربومی عاقلانه نیست

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۹۷۰

سخنگوی پارلمان محلی شهر قزوین گفت: به دلیل ارسال نشدن استعلامات کاندیداهای تصدی شهرداری قزوین به شورای شهر، جلسه انتخاب شهردار قزوین لغو شده است.

مهدیه سادات قافله‌باشی شامگاه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: به دلیل ارسال نشدن پاسخ استعلامات کاندیداهای تصدی شهرداری قزوین از سوی مراجع ذی‌صلاح به شورای شهر و کامل نبودن اطلاعات، جلسه امروز شورای شهر برای انتخاب شهردار لغو شده است.

وی افزود: سیاوش طاهرخانی، حسن آصفی، غلامحسین شیری و عباسعلی مدیح چهار گزینه نهایی شهرداری قزوین هستند که سه گزینه نخست شانس برابر دارند و همپای هم جلو آمده‌اند.

عضو شورای شهر قزوین ادامه داد: نظر شخصی بنده این است که انتخاب آقای مدیح به عنوان کاندیدای غیربومی شهرداری قزوین برای تصدی شهرداری، کار عاقلانه‌ای نیست چرا که انتخاب فرد غیربومی که نیاز باشد شهر را بشناسد، خود مسئله است.

قافله‌باشی اضافه کرد: شهردار قزوین باید با قزوین و تیم مدیریتی شهر آشنایی داشته باشد و معضلات و مشکلات شهر را بشناسد چرا که کمک بسیاری به تسریع در امور شهر خواهد کرد که نظر بسیاری از اعضای شورای شهر همین است.

وی خاطرنشان کرد: مدیح کاندیدای اصلی تصدی شهرداری قزوین حذف نیست و با فاصله، بین سه گزینه دیگر حضور دارد.

این عضو شورای شهر قزوین یادآور شد: لیست فراکسیون امید شورای شهر قزوین تاکنون هیچ جلسه‌ای نداشته و قطعا در تصمیمی که خواهد گرفت، منفعت شهر و شهروندان را لحاظ خواهد کرد.

گفتنی است، قرار بود امشب جلسه انتخاب شهردار قزوین در صحن علنی شورا برگزار شود که به روز سه شنبه 23 مهر ماه موکول شده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز