خبرگزاری کار ایران

صندوق‌های قرض الحسنه خانگی، ترفند کلاهبردار حرفه‌ای/ سرقت 25 میلیارد ریالی با جلب اعتماد محلی

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۸۲۴

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری کلاهبردار حرفه‌ای که به بهانه صندوق‌های خانگی و قرعه کشی، 25 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود ،خبر داد.

به گزارش ایلنا، سرهنگ محمد نادربیگی با اعلام این خبر گفت: در پی ارجاع یک فقره پرونده با موضوع کلاهبرداری از دادسرای عمومی و انقلاب ساوجبلاغ مبنی بر اینکه خانمی با جلب اعتماد اقدام به ایجاد صندوق قرعه کشی محلی کرده و پس از دریافت مبالغ هنگفت از مال باختگان متواری شده، موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ساوجبلاغ قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان تلاش شبانه‌روزی و به کارگیری اقدامات پلیسی در نهایت موفق به شناسایی مخفی‌گاه متهمه در حوالی گرمدره شده و با هماهنگی مقام قضائی در یک عملیات غافلگیرانه نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمه در تحقیقات تکمیلی با مشاهده مستندات لب به اعتراف گشوده و به 17 فقره کلاهبرداری به ارزش 25 میلیارد ریال اقرار کرد.

سرهنگ نادربیگی درباره شیوه و روش این کلاهبردار حرفه‌ای گفت: متهمه ابتدا با جلب اعتماد مال باختگان با ایجاد صندوق های قرعه کشی خانگی با مبالغ بالا، مبالغ هنگفتی از آنها دریافت و متواری می شد.

وی خاطرنشان کرد: پرونده پس از تکمیل به همراه متهمه به دادسرا ارسال شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز