خبرگزاری کار ایران

در گفت و گو با ایلنا مطرح شد:

تشریح آخرین وضعیت تردد زائران اربعین از مرزهای خوزستان/ ازدحام جمعیت وجود ندارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۷۲۰

معاون سیاسی - اجتماعی استاندار خوزستان آخرین وضعیت تردد زائران اربعین از مرزهای این استان را تشریح کرد.

علی حسین حسین زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا، درباره آخرین وضعیت تردد زائران اربعین در مرزهای استان خوزستان، اظهار داشت: هم اکنون در مرز چذابه  تردد زائران در مسیر این مرز به سوی کشور عراق روان است.

وی با اشاره به برگزاری جلسات هماهنگی با هیات‌های عراقی در منطقه مرزی چذابه افزود: هم اکنون خودروهای فراوانی از سوی کشور عراق برای جابه جایی زائران مرز چذابه به شهر نجف آماده شده است.

حسین زاده ادامه داد: درحال حاضر تردد در مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان به سوی کشور عراق روان بوده و هیچگونه تراکمی وجود ندارد.

وی با اشاره به تردد بیش از 250 هزار نفر زائر از ابتدای ماه محرم از مرز خوزستان به سوی عتبات عالیات، عنوان کرد: روز گذشته نیز بیش از 30 هزار نفر از این مرز به سوی کشور عراق خروجی زوار داشتیم.

معاون سیاسی-اجتماعی  استانداری خوزستان افزود: هم اکنون مردم و موکب ها به بهترین شکل ممکن از زائران اربعین پذیرایی می‌کنند.

حسین زاده در پایان گفت: زوار خارجی از مرز شلمچه و زائران داخلی نیز از مرز چذابه راهی کشور عراق می شوند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز