خبرگزاری کار ایران

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس:

نگاه مسئولان استان در توزیع خدمات عدالت محور باشد

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۹۹

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج عنوان کرد: در بحث گردشگری شهرستان ما ظرفیت های بالایی دارد و نگاه استان در بحث توزیع خدمات در کل استان باید عدالت محور باشد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، روح‌الله بابایی صالح نماینده مردم بوئین زهرا و آوج با اعلام این مطلب افزود:  خدمات دولت با توجه به شرایط اقتصادی موجود و فشارهایی که از هر سو به کشور وارد می شود، خدمات خوبی در استان ارائه می شود.

وی گفت: آوج به کودکی تشبیه می شود که نیاز به رسیدگی دارد؛ اگر سال های قبل خدمات دولت در این شهرستان اتفاق می افتاد، امروز بسیاری از مشکلات رفع شده بود.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: لازم است استاندار قزوین به عنوان نماینده دولت با نگاه ویژه به این شهرستان از آن حمایت کند. چرا که مشکلات در بخش‌های مختلف زیاد است از جمله با وجود 43 هزار نفر جمعیت در این بخش، سالن ورزشی و استخر وجود ندارد.

بابایی صالح عنوان کرد:در سه سال اخیر 97 درصد روستاهای شهرستان آوج با اعتبار 120 میلیارد تومان گازرسانی شده اند. در این شهرستان باتوجه به بارش زیاد باران هنوز مشکل کم آبی بسیار زیاد است.

وی افزود: چاه های دستی مشکلی برای آب های زیرزمینی ایجاد نمی کند در حالی که مشکل کم آبی در این شهرستان بسیار زیاد است. نگاه ویژه برای انتقال آب که موجب بازگشت جمعیت این شهرستان و همچنین بازگشت جمعیت روستایی می شود لازم است.

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: مجوز 6 تخت دیالیز برای این شهرستان گرفته شده اما هنوز اقدامی انجام نشده است. نیاز به استقرار سازمان تامین اجتماعی درشهرستان آوج داریم و نیاز به مجوز از سوی استاندار قزوین برای این امر می باشیم.

بابایی صالح ادامه داد: شهرستان آوج دارای آب و هوای بسیار مطبوع است و بهترین منطقه جهت پرورش تولید طیور می باشد. صدور پروانه ها برای این امر بسیار مهم است و اگر شرایط این امر تسهیل شود می توان بهترین طیور را در این منطقه تولید کرد.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز