خبرگزاری کار ایران

نایب رئیس شورای شهر قزوین در گفت‌وگو با ایلنا :

قزوین نیازمند شهرداری مقتدر و آزاداندیش است/ رزومه کسی را بدون اجازه ارائه نداده‌ام

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۶۳۱

نایب رئیس شورای شهر قزوین گفت: قزوین نیازمند شهرداری آزاد اندیش، صادق و مقتدر است تا بتواند در این شرایط حساس کنونی، اشتباهات گذشتگان را مرهمی باشد.

مهدی عبدالرزاقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: تنها مرهم شهر کهن قزوین، راستی و بردباری است.

عضو شورای شهر قزوین با اشاره به رأی‌گیری اعضای شورای شهر قزوین در خصوص انتخاب شهردار در جلسه امروز -شنبه20مهرماه- شورای شهر ادامه داد: محمد درافشانی سرپرست فعلی شهرداری قزوین تا یک ماه آینده سرپرستی شهرداری را بر عهده دارد تا حکم شهردار قزوین ابلاغ شود.

عبدالرزاقی درباره معرفی یکی از کاندیداهای تصدی شهرداری قزوین و انصراف وی مطرح کرد: یکی از دوستان، رزومه ایشان را برای بنده ارسال کرد و از من خواست که وی را  به شورا معرفی کنم .

وی اضافه کرد: وگرنه من هرگز روزمه کاندید انصرافی مذکور را بدون اجازه ایشان تهیه و به شورا اعلام نکردم بلکه یکی از دوستان روزمه را برای بنده ارسال کرده بود و تصمیمی هم برای رأی دادن به ایشان نگرفته بودم و حتی با ایشان ملاقات هم نکرده بودم.

این عضو شورای شهر قزوین خاطرنشان کرد: برخی از اعضای شورای شهر قزوین گزینه‌ای را به عنوان کاندید شهرداری قزوین معرفی کرده بودند این در حالی است که اگر گزینه آنها انصراف دهد و یا مد نظر دیگر اعضای شورای شهر نباشد، به این معنا نیست که نباید به گزینه دیگری رأی دهند.

عبدالرزاقی تصریح کرد: بنده برای گزینه شهرداری فعلا تصمیم قاطع نگرفته‌ام و دو گزینه در ذهن دارم.

وی افزود: شورای شهر مجری پروژه‌ها و طرح‌ها نیست و ناظر بر عملکرد شهرداری است و تنها می‌تواند در صورت لزوم، به شهردار تذکر مکتوب ارائه دهد چرا که طبق قانونگذاری عمل می‌کند.

قرار است اعضای شورای شهر قروین در جلسه امروز شنبه با انجام رای گیری شهردار جدید این شهر را انتخاب کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز