خبرگزاری کار ایران

کاندیدای انصرافی تصدی شهرداری قزوین:

دلیل انصرافم جلوگیری از کارشکنی برخی افراد بود / فراهم شدن زمینه حمایت حداکثری از شهردار منتخب

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۳۹

یکی از کاندیداهای تصدی شهرداری قزوین در پیامی در راستای جلوگیری از کارشکنی و قانون‌شکنی مغرضانه برخی از افراد که سابقه هم داشته و برای حفظ آرامش نسبی شورای شهر قزوین انصراف خود را از کاندیداتوری شهردار قزوین اعلام کرد.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا از قزوین، علیرضا ترابی در بخشی از این پیام خطاب به اعضای شورای اسلامی شهر قزوین چنین نوشته است:

با عنایت به تبصره 3 ماده 71 قانون تشکیلات و وظایف شوراها همچنین آئین نامه اجرایی شرایط احراز تصدی سمت شهرداری مصوب هیات وزیران مورخ 1397/09/25 به امضای معاون اول رئیس جمهور رسیده و ابلاغ شده است، شرایط اولیه برای تصدی شهرداری شهرهایی همچون، قزوین داشتن 7 سال سابقه مدیریت میانی است و مرجع صالح جهت رد یا تائید احراز شرایط مطابق قانون و آئین نامه فوق الذکر و همچنین رای شماره 8470 هیات عمومی  دیوان عدالت اداری برای شهرهای مرکز استان، یا با جمعیت 200 تا 500 هزار نفرکه دارای درجه 7 تا 10 شهری بوده و شهر قزوین را شامل می‌شود، بر عهده وزارت کشور است و استانداری آن شهرها حق مداخله و اظهار نظر در این خصوص را ندارند، بنابراین استعلام از افرادی خاص در استانداری، که صلاحیت اعلام آن مطابق قانون محلی از اعراب ندارد و مسبوق به سابقه است، جای بسی تاسف و تامل داشته و فعلی ست نادرست .

بنده که سالهاست با منش اصلاح طلبی واقعی، فعالیت اجتماعی و سیاسی خود را گذر دوران کرده ام و همواره بر اصول واقعی آن اعتقاد راسخ داشته و پایبند بوده و هستم، علیرغم دارا بودن شرایط اولیه کسب تصدی شهرداری قزوین، به جهت جلوگیری از بروز هرگونه اختلاف و انشقاق بین اعضای شورای شهر علی الخصوص لیست امید و نیز جلوگیری از کارشکنی و قانون شکنی مغرضانه برخی از افراد که سابقه هم داشته است ، برای حفظ آرامش نسبی آن نهاد مردمی، انصراف خود را از کاندیدای شهرداری قزوین اعلام می کنم.

با امید به اینکه ضرورت حفظ اتحاد و همبستگی اعضای محترم شورای شهر و فراهم شدن زمینه حمایت حداکثری از شهردار منتخب و انتخاب ایشان با پشتوانه رای بالاایجاد گردد. قسمتی و مختصری از اهداف فوری کارشناسی شده که جهت قرائت در صحن شورا آماده نموده بودم را به محضر ارجمدتان جهت بهره برادری و ارائه به شهردار منتخت ارسال می دارم.

به گزارش ایلنا، نکته قابل تأمل در پیام‌های دو کاندیدای انصرافی تصدی شهرداری قزوین یعنی رضا عسگری فرماندار زنجان و علیرضا ترابی معاونت سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری قزوین ایجاد آرامش و حفظ اتحاد و همبستگی اعضای شورای شهر بوده که گویا بین اعضای شورای شهر انشقاق و چند دستگی ایجاد شده است.

قرار است اعضای شورای شهر قروین در جلسه فردا شنبه با انجام رای گیری شهردار جدید این شهر را انتخاب کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز