خبرگزاری کار ایران

با انتشار پیامی صورت گرفت؛

انصراف فرماندار زنجان از کاندیداتوری تصدی شهرداری قزوین/ نمی‌خواهم وحدت و همدلی شورا از بین برود

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۵۱۹

فرماندار زنجان در پیامی به دلیل حفظ وحدت و همدلی اعضای شورای شهر برای انتخاب شهردار قوی، از کاندیداتوری شهرداری قزوین انصراف داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، رضا عسگری در بخشی از این پیام خطاب به حکمت اله داودی، رئیس شورای اسلامی شهر قزوین چنین نوشته است:

از روزی که تعدادی از دوستان و یکی از اعضای شورای اسلامی شهر قزوین برای تصدی مسئولیت شهر قزوین به عنوان شهردار از اینجانب دعوت کردند؛ بنابر دلایلی تمایلی به شرکت در کارزار انتخاب شهردار نداشتم.

علیرغم تمایلم، یکی از اعضای شورا شخصا و بدون هماهنگی و کسب اجازه، رزومه کاری تهیه و اینجانب را کاندیدای تصدی عنوان شهردار معرفی کرده و مراتب را  به دفتر شورای اسلامی شهر ارائه داد.

اینجانب نیز به اصرار برخی از اعضا شورای اسلامی شهر و تعدادی از دوستان متخصص و صاحب نظر در حوزه مدیریت شهری در کوتاهترین فرصت ممکن برنامه جامعی آماده و در صحن شورا ارائه کردم که به اذعان اعضای شورای اسلامی شهر در برنامه ارائه شده به بیشترین دغدغه های اساسی اشاره و راهکارهای واقعی و اجرایی برای رفع دغدغه مدیریت شهری در آن دیده شده بود و نیز جمع کثیری از کارشناسان و صاحب نظران حوزه مدیریت شهری و نیز قاطبه مدیران و کارکنان شهرداری و سازمان های تابعه از حضور اینجانب و نیز برنامه مدیریتی ارائه شده اینجانب استقبال کردند.

قطعا شهردار منتخب زمانی می تواند برنامه های خود را در حوزه مدیریت شهری پیش ببرد که از حمایت کامل اعضای محترم  شورای اسلامی شهر برخوردار باشد .

امروز شهر قزوین برای برون رفت از مشکلات فراوانی که با آن مواجه است بیش از هر زمانی نیاز به همدلی و همراهی همه عزیزان شورا دارد؛بی‌شک شهردار آینده باید از تمام توان مدیریتی خود برای رفع مشکلات اساسی شهر استفاده کرده و تمامی کسانی که دل در گرو توسعه و آبادانی این شهر دارند نیز باید با تمام توان به مجموعه مدیریت شهری برای رسیدن به این مهم یاری رسانند.

از آنجایی که در شرایط فعلی اجماع اعضا شورا بر روی یک فرد موجب تقویت شهردار منتخب برای حل مشکلات پیش روی شهر خواهد شد و برای اینجانب نیز اجماع اعضا محترم شورا به عنوان یک اصل مهم در قبول مسئولیت شهرداری لحاظ نظرم بوده و با عنایت به اینکه عضو محترم شورای اسلامی شهر که خود مرا کاندیدای پست شهرداری قزوین معرفی کرد؛ شخصا به اینجانب اطلاع داد رای خود را به یکی دیگر از کاندیداها خواهد داد و همین امر با اصل اجماع مد نظرم منافات دارد، لذا اینجانب در پی اعلام ایشان به منظور حفظ وحدت و همدلی شورا از کاندیداتوری تصدی شهرداری قزوین انصراف می دهم .

در پایان از تمامی شخصیت ها و عزیزانی که از طرق مختلف در طول یک هفته گذشته نسبت به اینجانب ابراز محبت کردند کمال تشکر و سپاسگزاری را داشته و برای اعضای محترم شورای اسلامی شهر حسن عاقبت و موفقیت در ماموریت خطیر خود را آرزومندم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز