خبرگزاری کار ایران

پلیس تاکستان خبر داد:

دستگیری سارقان 40 تن مس و آلومنیوم در تاکستان

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۲۷۵

سارقان ۴۰ تن مس و آلومنیوم در تاکستان با هوشیاری پلیس در استان‌های تهران و مرکزی شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا در قزوین، سردار مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان قزوین شامگاه پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار داشت: در پی وقوع سرقت محموله  ای۲۰ تنی آلومنیوم و ۲۰ تنی مس از ۲ دستگاه کامیون در شهرستان تاکستان موضوع به صورت ویژه با تشکیل کارگروه ویژه در دستور کار پلیس آگاهی استان وشهرستان تاکستان قرار گرفت.

 وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات گسترده و اقدامات فنی پلیسی موفق به شناسایی ۲ سارق در استان های مرکزی و تهران شدند.

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: کارآگاهان پلیس آگاهی پس از هماهنگی با دستگاه قضائی ۲ سارق را در عملیات جداگانه و منسجم دستگیر و موفق به کشف محموله ۲۰ تنی مس در شهر اراک شدند.

 سردار حاجیان اضافه کرد: سارقان پس از انتقال به مقر پلیس آگاهی استان در بازجوئی فنی پلیس به ذوب کردن محموله ۲۰ تنی آلومنیوم و تبدیل آن به شمش اعتراف کردند.

 این مقام ارشد انتظامی با اشاره به ارزش تقریبی۲۰ میلیارد ریال ۲ محموله سرقت شده برابر اعلام کارشناسان تصریح کرد: متهمان با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز