خبرگزاری کار ایران

در استان البرز صورت گرفت؛

افتتاح دانشگاه جامع علمی- کاربردی نیروی انتظامی/ استفاده خانواده شاغلین و بازنشستگان از خدمات تحصیلی

asdasd
کد خبر : ۸۲۱۱۲۴

دانشگاه جامع علمی - کاربردی نیروی انتظامی البرز با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دو رشته پیشگیری نیروی انتظامی و حقوق ضابطین قضایی در ترم جاری به فعالیت خواهد پرداخت.

به گزارش ایلنا، مراسم افتتاح دانشگاه علمی کاربردی نیروی انتظامی با حضور رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی نیروی انتظامی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی البرز و فرمانده نیروی انتظامی استان البرز، برگزار شد. 

این مرکز با پذیرش دانشجو در مقطع کاردانی در دو رشته پیشگیری نیروی انتظامی و حقوق ضابطین قضایی در ترم جاری به فعالیت خواهد پرداخت.

پتانسیل البرز در جذب و آموزش نیرو، بالاست

سردار محمدیان فرمانده نیروی انتظامی استان البرز در این مراسم با اشاره به پتانسیل و ظرفیت‌های بالای استان البرز در جذب و آموزش نیروهای مختلف از سایر مجموعه‌های نیروهای مسلح ابراز داشت: قطعا برآورد ما برای جذب دانشجو در ترم‌های بعد بسیار بیشتر خواهد بود و امیدواریم با تعامل با یکدیگر به اهداف مورد نظر در ارتقای دانش و مهارت خانواده بزرگ نیروهای مسلح دست یابیم. 

سردار محمدیان اعلام کرد با توکل و عنایت خداوند متعال تا سال آینده ساختمان مستقل و مجهزی برای آموزش مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی در نظر گرفته خواهد شد.

امکان استفاده خانواده شاغلین و بازنشستگان از خدمات تحصیلی

بختیاری، رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی نیروی انتظامی  با اشاره به اینکه 24  مرکز علمی کاربردی در سراسر کشور با ظرفیت پذیرش همزمان بیش از 1000 دانشجو داریم، گفت: وجه تمایز دانشگاه علمی کاربردی با سایر دانشگاهها تمرکز بر مهارت شغلی است و جنس و ذات دانشگاه علمی کاربردی در شغل محور بودن آن است.

وی با بیان اینکه امسال در 18 رشته کاردانی در سطح کشور پذیرش دانشجو داشتیم که 14 رشته آن تخصصی ناجا است، گفت: تمامی این رشته‌های آموزشی مثل کنترل ترافیک، مدیریت بحران انتظامی، حفاظت اطلاعات در ناجا، عملیات ویژه و ... متناظر با رشته‌ها و رسته‌های ناجا است و بر اساس مختصات دانشگاه علمی کاربردی و تشخیص معاونت آموزش ناجا توان لازم برای طراحی رشته‌های جدید وجود دارد.

رئیس موسسه آموزش عالی علمی کاربردی ناجا  همچنین به ارائه خدمات ارتقای تحصیلی و آموزشی به خانواده ناجا اشاره کرد و اظهار داشت: خانواده  ناجا اعم از شاغلین و بازنشستگان می توانند از این خدمات تحصیلی استفاده کنند.

آموزش‌های ناجا، مهارت محور است

پیمان دانش کار آراسته رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی استان البرز نیز در ادامه این مراسم، توسعه آموزش‌های مهارتی را یکی از اهداف متعالی دانشگاه علمی کاربردی قلمداد و عنوان کرد: خوشبختانه کلیه آموزش‌های ناجا از قبل هم به صورت مهارت محور، عملی و ماموریت‌گرا بود و این امر زمینه همکاری این دانشگاه با نیروی انتظامی را هموارتر خواهد کرد. 

آراسته با بیان اینکه دانشگاه علمی کاربردی به دنبال فراگیر کردن آموزش مهارت محور در موضوعات مختلف و در اقصی نقاط کشور است، خاطرنشان کرد: دانشگاه علمی کاربردی دانشگاهی به وسعت کشور است و در زمینه تمام موضوعاتی که ظرفیت آموزش، پژوهش و مهارت آموزی دارد، فعالیت می‌کند.

وی ادامه داد: نیروی انتظامی در حوزه‌های مختلفِ مبتنی بر پژوهش بسیار فعال است و امیدواریم مرکز علمی کاربردی‌ نیروی انتظامی کمافی‌السابق در زمینه پژوهش‌های مربوطه، فعالیت چشمگیری داشته و در نمایشگاههای مختلف حضور موثری داشته باشد. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز