خبرگزاری کار ایران

در هفته کودک اعلام شد:

توزیع سبد کالای پیشگیری از سوءتغذیه بین هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند البرزی

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۹۰۳

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز گفت: هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند کمتر از شش سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد امام(ره) البرز را دریافت کردند.

به گزارش ایلنا، سیّد هادی کرابی، بابیان اینکه یکی از موضوعات مرتبط با سلامت خانوارهای نیازمند مسئله سوءتغذیه است، گفت: حدود پنج میلیارد ریال برای پیشگیری از ابتلا به سوءتغذیه کودکان زیر شش سال مددجوی کمیته امداد و کودکان نیازمند غیر مددجو هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه در این طرح، کمیته امداد و دانشگاه علوم پزشکی استان البرز برای شناسایی کودکان مبتلا به سوءتغذیه باهم همکاری می‌کنند، افزود: هزار و ۳۰۰ کودک نیازمند کمتر از شش سال، سبد غذایی پیشگیری از سوءتغذیه کمیته امداد البرز را دریافت کردند.

کرّابی با تأکید بر اینکه تهیّه سبدهای حمایت غذایی با نظارت کارشناس علم تغذیه انجام می‌شود، گفت: ارزش هر سبد غذایی ۲۰۰ هزارتومان است و در نیمه اول سال ۹۸ بین کودکان نیازمند مشمول طرح توزیع شده است.

معاون حمایت و سلامت کمیته امداد البرز با اعلام اینکه سرپرست خانوارهای مشمول طرح با مراجعه به فروشگاه‌های تعیین‌شده اقلام سبد حمایت غذایی را دریافت می‌کنند، افزود: برنج، مرغ، عدس، لبنیات، حبوبات و تخم‌مرغ اقلام توزیع شده بین کودکان نیازمند را تشکیل می‌دهد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز