خبرگزاری کار ایران

علی درویش پور:

حوزه حمل و نقل در توسعه اقتصادی البرز نقش کلیدی و استراتژیک دارد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۹۰۱

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: حوزه حمل و نقل در رشد و توسعه اقتصادی استان به عنوان پل ارتباطی صنایع مختلف نقش بسیار مهمی را ایفا می کند.

به گزارش ایلنا، علی درویش پور در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز که با حضور  معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای کشور و جمعی از مدیران و  مسئولان استانی  و تشکل های صنفی بخش حمل و نقل برگزار شد، افزود: استان البرز به عنوان درگاه ورودی بیش از 14 استان محسوب می شود و با ثبت 36میلیون تردد بین جاده ای در ایام نوروز و همچنین 500میلیون تردد در سال 97 نشان از اهمیت و جایگاه حوزه حمل و نقل در استان البرز دارد.  

وی با تاکید بر اینکه عملیات راهداری باید بطور جاری و مستمر انجام شود، تصریح کرد: ایمن سازی جاده ها و راههای برون شهری از جمله  ماموریت ها و فعالیت های اصلی است که سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای البرز به خوبی نسبت  به این امر اهتمام دارند.

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی عنوان کرد: انتظار می رود با اتمام پروژه های زیرساختی و راه سازی در حوزه حمل و نقل شاهد گشایش گره های ترافیکی استان  البرز باشیم. 

وی گفت: انتظار می رود با افتتاح پروژه های حوزه ی حمل ونقل از جمله قطعه اول آزاد راه تهران شمال، ادامه اتوبان همت، آزاد راه چرمشهر آبیک و قطار شهری کرج هشتگرد در سال 98 شاهد تحولی عظیم در بخش راهسازی و ترافیک استان باشیم. 

درویش پور ضمن تقدیر و تشکر از اقدامات مهرداد جهانی مدیرکل سابق راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز عنوان کرد: تعریض آزاد راه تهران کرج در محدوده گرمدره، خرید ماشین الات راهداری، ایمن سازی نواحی حادثه خیز مسیرهای برون شهری، افزایش اعتبارات استانی به بیش از 30میلیارد تومان در سال 98 و کاهش تصادفات جاده ای از جمله اقداماتی است که ماحصل تلاش شبانه روزی ایشان  است.   

معاون استاندار در هماهنگی امور عمرانی در ادامه با معرفی و شرح سوابق گودرز محمودی به عنوان سرپرست جدید اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان البرز افزود: ایشان از مدیران پیگیر و پر تلاش هستند و نسبت به حوزه حمل و نقل جاده ای و مدیریت راهداری اشراف کامل دارند. 

درویش پور تاکید کرد: حوزه حمل و نقل در رشد و توسعه اقتصادی استان به عنوان پل ارتباطی صنایع مختلف نقش کلیدی و استراتژیک را ایفا می کند. 

وی اضافه کرد: یقین دارم بامدیریت ایشان و تشریک مساعی تمامی دستگاه های متولی شاهد توسعه و شکوفایی هرچه بیشتر در حوزه حمل و نقل و ایمن سازی مسیرهای برون شهری البرز خواهیم بود. 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز