خبرگزاری کار ایران

با حضور مسئولان ارشد استان انجام شد؛

امحاء بیش از 11تن انواع مواد مخدر در هرمزگان

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۶۵۷

بیش از 11 تن انواع مواد مخدر غیر دارویی با حضور مسئولان ارشد استانی و خانواده شهدای مبارزه با مواد مخدر در بندرعباس امحاء شد.

به گزارش ایلنا، فرمانده انتظامی هرمزگان گفت: از اول سال جاری تاکنون فرماندهی انتظامی استان هرمزگان توانسته با انهدام 38 باند بزرگ ترانزیت مواد مخدر و اجرای 572 طرح پاکسازی، بیش از 37 تن انواع مواد مخدر کشف کند.

وی افزود: پس از هفته ها اقدامات اطلاعاتی صورت گرفته، هزار و 861 نفر از اشرار و قاچاقچیان که در حوزه ترانزیت مواد مخدر از مرزهای آبی و خاکی و توزیع آن در سراسر کشور فعالیت شبکه ای سازماندهی شده و مافیایی داشته اند دستگیر و از آنها 25 قبضه سلاح گرم کشف شده است.

فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار کرد: در این راستا با تعامل پلیس و دستگاه قضا در عملیات هایی موفقیت آمیز بیش از 40 واحد مسکونی که در امر خرید و فروش مواد مخدر فعالیت داشته اند پلمپ و 8 باب از این واحدها ضبط و مصادره شده است.

این مقام انتظامی تصریح کرد: در این عملیات ها 454 دستگاه خودرو و 112 دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان که در ترانزیت و حمل مواد استفاده می شدند توقیف و بالغ بر هزار و 500 میلیارد ریال از اموال قاچاقچیان شناسایی و مراحل قانونی آن در حال اجرا است.

سردار ملکی اذعان کرد: هم اکنون بیش از 11 تن مواد مخدر غیر دارویی شامل 11 تن و 267 کیلو حشیش، 208 کیلو شیشه، 201 کیلو شیره تریاک، 7کیلو گراس و 136 کیلو سوخته تریاک پس از سیر مراحل قانونی و با حضور مسئولان ارشد استان و خانواده معظم شهدای مبارزه با مواد مخدر امحاء شد.

فرمانده انتظامی هرمزگان در پایان با تأکید بر اینکه یکی از اولویت های اصلی ناجا طی دوسال گذشته مبارزه بی امان با قاچاق و توزیع مواد مخدر بوده است، خاطرنشان کرد: بدون شک همکاری و تعامل مردم با پلیس نقش مهمی در موفقیت های نیروی انتظامی داشته است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز