خبرگزاری کار ایران

رئیس شورای شهر آبیک به ایلنا خبر داد:

معاون سیاسی فرماندار؛ گزینه جدید شهرداری آبیک/حکم سرپرست ابقا شد

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۴۱۷

رئیس شورای شهر آبیک از انتخاب معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آبیک به عنوان گزینه تصدی شهرداری این شهر و معرفی به استانداری قزوین خبر داد.

اسماعیل عبادی شامگاه سه‌شنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا از قزوین اظهار کرد: مرتضی کشاورز کلهر معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرماندار شهرستان آبیک در جلسه امروز شورای شهر آبیک با کسب اکثریت آرا به عنوان سومین گزینه شهرداری آبیک انتخاب شد که فردا صورتجلسه معرفی ایشان به استانداری قزوین ارسال می‌شود.

وی با اشاره به 10 گزینه برای تصدی شهرداری آبیک افزود: از این تعداد، اسکندری و شاه‌محمدی از استان کرج، دهقان و یحیی‌پور از چهاردانگه استان البرز و مابقی از استان قزوین بودند.

این عضو شورای شهر آبیک در خصوص دلیل انتخاب معاون سیاسی فرماندار آبیک به عنوان تصدی شهرداری آبیک توضیح داد: کشاورز کلهر از آیتم‌های مدنظر اعضای شورای شهر از جمله حسن سابقه مدیریتی، عملکرد مطلوب و مناسب در حوزه معاونت سیاسی فرمانداری و داشتن روزمه قابل قبول به عنوان تصدی شهرداری آبیک انتخاب شده‌ است.

عبادی افزود: مرتضی کشاورزکلهر تنها گزینه‌ای بود که از بین گزینه‌های دیگر عنوان کرده است که سکونت خود را به آبیک انتقال خواهد داد.

وی ادامه داد: برنامه تمام گزینه‌های شهرداری آبیک تقریبا واحد بود که از جمله برنامه‌های گزینه شهرداری آبیک می‌توان به داشتن برنامه‌های کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلندمدت و ایجاد درآمد پایدار و غیره اشاره کرد.

رئیس شورای شهر آبیک اضافه کرد: حکم ابوالفضل خلیلی سرپرست شهرداری آبیک امروز به اتمام رسید که با نظر اعضای شورای شهر تا زمان تایید گزینه معرفی شده شهرداری آبیک به استانداری قزوین، خلیلی به عنوان سرپرست مشغول به خدمت خواهد بود.

عبادی پروژه‌های بعثت، ورودی غربی شهر آبیک از سمت اتوبان و بهسازی بوستان شهید رجایی و ترمینال غرب را از جمله پروژه‌های مهم شهر آبیک ذکر و خاطرنشان کرد: با تحویل مدارک یک حلقه چاه آب از شرکت آب و فاضلاب شهری به شهرداری آبیک، تحویل زمین برای احداث پارک جنگلی 86 هکتاری کلید می‌خورد.

وی در خصوص اینکه گزینه معرفی شده شهرداری آبیک با چند رأی اعضای شورای شهر انتخاب شده، به بیان کسب اکثریت آرا بسنده کرد و با اشاره به توافق با اعضای شورای شهر، از ذکر تعداد آرا خودداری کرد و افزود: این آرا به صورت مخفی بوده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز