خبرگزاری کار ایران

اصغریان در گفت‌وگو با ایلنا خبر داد:

گزینه جدید شهرداری خاکعلی روی میز استاندار قزوین/ تعطیلی 2 ساله اجرای پروژه های شهر

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۳۶۷

نایب رئیس شورای شهر خاکعلی گفت: زهرا صیادی به عنوان گزینه جدید شهردار خاکعلی به استانداری قزوین معرفی شده است.

کرم اصغریان در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در قزوین اظهار کرد: 10 روز پیش زهرا صیادی با چهار رأی موافق و یک رأی ممتنع اعضای شورای شهر خاکعلی به عنوان گزینه شهردار این شهر به استانداری قزوین معرفی شده است.

وی با اشاره به مدیریت 6 ماهه شهردای خاکعلی با سرپرستی افزود: طی این مدت، دو نفر به عنوان سرپرست مشغول به کار بوده‌اند.

عضو شورای شهر خاکعلی ادامه داد: تاکنون چهار نفر به عنوان گزینه شهرداری به استانداری قزوین معرفی شده که آخرین گزینه، زهرا صیادی بوده که به استانداری معرفی شده است.

اصغریان اضافه کرد: زهرا صیادی پیش از این به عنوان گزینه شهرداری به استانداری قزوین معرفی شده بود که پیش از ابلاغیه جدید وزارت کشور بود و تایید نشد اما پس از صدور ابلاغیه جدید، دوباره وی را به عنوان گزینه شهرداری خاکعلی معرفی کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: کارهای گزینه جدید شهرداری خاکعلی در استانداری قزوین در حال اجراست و نامه‌های سه گانه زده شده است.

این عضو شورای شهر خاکعلی خاطرنشان کرد: دو سال از زمان فعالیت شورای شهر خاکعلی باقی مانده که با روی کار آمدن شهردار جدید می‌توان فرصت‌های از دست رفته را جبران کرد.

بودجه‌های جاری و عمرانی شهرداری خاکعلی با هم همخوانی ندارند

اصغریان با ذکر اینکه دو سال است اجرای پروژه عمرانی در شهر خاکعلی تعطیل است، بیان کرد: بودجه‌های جاری و عمرانی شهرداری خاکعلی با هم همخوانی ندارند و مالیات بر ارزش افزوده هم صرف هزینه‌های جاری می‌شود که کم هم می‌آوریم.

وی افزود: روستای نصرت‌آباد شهرستان البرز استان قزوین با دهیاری و 4 کارمند اداره می‌شود این در حالی است که شهر خاکعلی با حدود 4 هزار نفر جمعیت، با 15 کارمند مدیریت می‌شود که اگر همین روال بخواهد ادمه یابد هیچ گاه پروژه عمرانی در این شهر اجرایی نمی‌شود و لازم است مسئولان در این زمینه تدبیری بیندیشند.

این عضو شورای شهر خاکعلی نبود پارک و اماکن تفریحی و عدم استقرار ادارات مختلف  را از کمبودهای این شهر ذکر و مطرح کرد: از فرماندار شهرستان آبیک درخواست می‌شود از شهر خاکعلی بازدیدی داشته باشند و از مسئولان استانی هم، انتظار داریم در تایید گزینه جدید شهرداری  خاکعلی تسریع ببخشند.

به گزارش ایلنا، زهرا صیادی شهردار منتخب شهرداری خاکعلی، عضو شورای شهر آبیک در چهارمین دوره شورای شهر بوده که دانشجوی دکترای حقوق است و در اردیبهشت ماه امسال به عنوان گزینه جدید شهرداری خاکعلی به استانداری قزوین معرفی شده بود که اخیرا و برای دومین بار، به عنوان گزینه جدید شهرداری این شهر معرفی شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز