خبرگزاری کار ایران

در همایش پلیس، امنیت و اصناف آبیک مطرح شد؛

وجود یک واحد صنفی به ازای هر 5 خانوار در آبیک/ کسبه مسائل امنیتی را رعایت کنند

asdasd
کد خبر : ۸۲۰۲۵۹

رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان آبیک گفت: به ازای هر پنج خانوار در شهر آبیک، یک واحد صنفی فعالیت می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از قزوین، همایش پلیس، امنیت و اصناف به مناسبت هفته ناجا در سالن آمفی تئاتر شهید آوینی فرهنگسرای باران آبیک با حضور حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک، سعید احمدزاده دادستان عمومی و انقلاب شهرستان آبیک، سرهنگ مجید حسنوند فرمانده نیروی انتظامی شهرستان آبیک و مسئولان دیگر و جمعی از اصناف برگزار شد.

حجت الاسلام سیدمحمد حسینی میرامینی امام جمعه شهرستان آبیک در این همایش گفت: باید حواسمان باشد که کار دنیا دست خدای متعال است و موفق آن کسی نیست که دو لا و پهنا با مردم حساب می‌کند چرا که خدا آگاه است و پاسخ این عملش را خواهد داد.

وی افزود: هرکسی به غیر خدا و روی توانمندی‌های خود حساب کند، فردی ناتوان است.

وجود 3400 واحد صنفی در آبیک

مرتضی نعمتی رئیس اداره صنعت،معدن و تجارت شهرستان آبیک در این همایش اظهار کرد: در شهرستان آبیک حدود سه هزار و 400 واحد صنفی فعال  وجود دارد که با واحدهای صنفی غیر مجاز، تعداد واحدها به سه هزار و 700 تا 800 نفر می‌رسد.

وی افزود: در شهر آبیک با توجه به تعداد واحدهای صنفی مذکور، به تعداد  هر پنج خانوار یک واحد صنفی در این شهرستان وجود دارد.

این مسئول اداره داد: از کسبه درخواست می‌شود مسائل امنیتی نیروی انتظامی در زمان کسب و تعطیلی واحد صنفی را رعایت کنند تا مشکلی برای آنها ایجاد نشود.

در پایان این همایش از اتحادیه‌ها و واحدهای صنفی نمونه و همچنین پلیس‌های تخصصی برتر شهرستان آبیک با اهدای لوح و هدایایی تجلیل شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز