خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار مطرح کرد؛

پست بانک به عنوان معین شهرآباد برای آبادانی کار می کند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۸۵

معاون استاندار خراسان رضوی گفت: پست بانک به عنوان معین بخش شهرآباد به سرعت برای آبادانی در سطح این بخش فعالیت می کند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی رسولیان در این خصوص اظهارداشت: برای سهولت کار سرمایه گذاری های معین های اقتصادی  تعداد 3500 طرح در سطح استان شناسایی شده است  که با محوریت روستاها مستمر انجام می شود.

رسولیان اظهار کرد: در تعداد 1110 روستای سطح استان مطالعات  کاملی برای خدمت رسانی  دراین روستاها برنامه ریزی شده است که معین های اقتصادی می توانند با شناخت کامل از هر یک از این روستاها ورود داشته باشند.

وی با بیان اینکه فرصت خدمت رسانی در راستای منویات رهبری فراهم شده است گفت: باید همه از این فرصت استفاده لازم را برای شور خدمت رسانی در جهت رفاه مردم داشته باشند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان رضوی، با اعلام اینکه درحال حاضر هیچ مسئولی  نمی تواند برای فعالیت کاری در حوزه خود حرفی را داشته باشد، افزود:وقتی که امام جمعه مشهد ، رئیس دادگستری و دیگر قوای حاکمیتی زیر سندهای اقتصاد مقاومتی را امضا کرده اند، یعنی همه  حمایت کننده مدیر اجرایی برای کار در حوزه اشتغال وایجاد فرصت های شغلی هستند.

رسولیان از شناسایی 800 پروژه نیمه کاره و یا اینکه با تمام ظرفیت کار نمی کنند در سطح استان خبرداد واظهار داشت:در سالجاری برای 350 مورد از این پروژه ها دستورات لازم صادر شده است  واین پروژه ها به چرخه خدمت  وتولید باز گشته اند.

وی شرایط استان را خوب ارزیابی کرد واظهار کرد:وقتی در حوزه صنعتی با افزایش 5 درصدی  مصرف برق مواجه هستیم یعنی این حوزه فعال است و بارقه های امید خدمت را نشان می دهند .

وی از مدیران خواست با جسارت حرکت کنند و این فرصت طلایی خدمت را با توجه به سخنان رهبری انقلاب در بحث اقتصاد مقاومتی  بطور جدی دنبال کنند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری، حجم سرمایه گذاری در استان را بالغ بر 125 میلیارد تومان غیر از توان معین ها نام برد و گفت:این شرایط آینده درخشان استان در بحث صنعت واشتغال در سطح استان و بخصوص در روستاها را نشان خواهد داد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز