خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور:

افزایش توزیع فرآورده نفتی در کشور مرهون زحمات جهادگونه کارکنان شرکت پخش است

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۹۱۰

مدیرعامل شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران نتیجه تلاش و کوشش خالصانه کارکنان را افزایش بی‌سابقه توزیع فرآورده‌ها از مبدا دو پالایشگاه بزرگ کشور دانست.

به گزارش  ایلنا، امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در سفر به بندرعباس با حضور در جمع کارکنان ستادی منطقه هرمزگان تأکید کرد که امکان دیدار و گفتگو هرچند کوتاه برای کارکنان حاضر در محل کار فراهم شود.

وی که به همراه ریاست قوه قضائیه برای شرکت در جلسه مهمی عازم گمرک شهید رجایی بندرعباس بود؛ در این نشست کوتاه ضمن عرض خدا قوت به کارکنان منطقه هرمزگان گفت: امیدواریم با تلاش مجموعه ستادی به‌عنوان پشتیبانان عملیات فرآورده روند رو به رشد فرآیند تأمین و توزیع که اکنون در منطقه هرمزگان به‌صورت صعودی در حال افزایش است به‌خوبی ادامه یابد و این مرهون زحمات همه شما است.

گفتنی است در ابتدای این دیدار ، عبدالله احمدی کمرپشتی، مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان ضمن عرض خیرمقدم مواردی درباره درخواست ها و دغدغه های کارکنان مطرح کرد.

در این سفر سید مهدی سیدی شاندیز رئیس اداره پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت مدیرعامل شرکت را همراهی می کرد.

هرمزگان هاب دریافت و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور است

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور با تأکید بر روند افزایش عملیات تخلیه و بارگیری در انبار نفت شهید رجایی، هرمزگان را هاب دریافت و توزیع فرآورده‌های نفتی کشور دانست.

امیر وکیل زاده در سفر به هرمزگان پس از بازدید میدانی از  انبار نفت شهید رجایی بندرعباس در جمع کارکنان عملیاتی این انبار حاضر شد و در نشستی صمیمانه به مدت بیش از پنج ساعت به موارد طرح شده آنان گوش سپرد و به آنها پاسخ داد.

در این سفر که سید مهدی سیدی شاندیز رئیس اداره پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت ستاد نیز مدیرعامل را همراهی می کرد؛ ابتدا مهندس عبدالله احمدی کمرپشتی مدیر شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان با تشکر از توجه و اهمیتی که مدیرعامل محترم به انبار نفت شهید رجایی دارد؛ گفت: روند افزایش عملیات تأمین و توزیع فرآورده در این انبارنفت بدون صرف هزینه‌های هنگفتی که بسیاری از پروژه‌ها در این زمینه مصرف می‌کنند نشان می‌دهد که آنچه توانسته این اقدام بزرگ را رقم بزند چیزی جز همت و غیرت کارکنان منطقه هرمزگان نبوده است.

احمدی افزود: حمایت‌های مهندس وکیل زاده در تمام این سال ها به‌ویژه در مقام مدیرعامل و مقام عالی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی کشور و همراهی همه مدیران ستادی موجب شده امروز پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان از جایگاه ویژه‌ای برخوردار باشد و در زمینهٔ توزیع فرآورده مسئولیت و رسالت سنگینی را به دوش بکشد.

در ادامه این جلسه امیر وکیل زاده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور با تأکید بر اینکه فعالیت‌های گسترده و حجم بالای عملیات در هرمزگان این منطقه را تبدیل به هاب و پیشانی پخش فرآورده‌های نفتی کشور کرده است، گفت: هرچند از دیدار قبلی از این انبارنفت چند ماه بیشتر نگذشته اما لازم بود در میان شما همکاران حاضر شوم و از نزدیک ثمره تلاش‌های شما را در دریافت فرآورده و عملیات ذخیره‌سازی و توزیع فرآورده، به این انبار را بررسی کنیم.

وی افزود: با افزایش ظرفیت در شرکت پالایش بندرعباس و افتتاح فازهای متعدد بزرگ‌ترین پالایشگاه میعانات گازی ستاره خلیج‌فارس آنچه بیش از همه اهمیت یافته، تلاش شما کارکنان پخش فرآورده‌های نفتی منطقه هرمزگان است که اکنون هاب دریافت و توزیع حدود ۶۳ درصد از فرآورده‌های نفتی به اقصی نقاط کشور هستید.

وکیل زاده ادامه داد: بنده و همه همکارانم در ستاد تهران و حتی در صورت لزوم با بسیج امکانات سایر مناطق کشور شرایط فنی مهندسی و عملیاتی مساعد و مناسبی را فراهم می‌کنیم تا با کمترین تأخیر و دغدغه این مسئولیت بزرگ به انجام برسد.

 سید مهدی سیدی شاندیز رئیس اداره پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت نیز در سخنان کوتاهی بر عزم جدی شرکت و وزارت نفت در کنترل مجاری عرضه سوخت تاکید کرد.

در ادامه این جلسه تمامی کارکنان حاضر اعم از مسئولین واحدهای مختلف و مسئولین عملیاتی مواد لازم و پیشنهادهای خود را برای بهبود و تسریع درروند خروج فرآورده از انبارنفت را به استحضار مدیرعامل رساندند و در این زمینه تصمیماتی اتخاذ شد و وکیل زاده در مواردی دستورات لازم را به مسئولین مربوط صادر کرد.

گفتنی است در پایان این جلسه تعدادی از همکاران عملیاتی بطور خصوصی با مدیرعامل شرکت به گفتگو نشستند و دغدغه های خود را مطرح کردند.

افزایش توزیع فرآورده نفتی در کشور مرهون زحمات جهادگونه کارکنان شرکت پخش است

در سفر به هرمزگان انجام شد:

بازدید سرزده مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی ایران از انبار نفت شهید رجایی بندرعباس

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور در سفر به استان هرمزگان به‌صورت سرزده از انبار نفت شهید رجایی بندرعباس بازدید کرد.

مدیرعامل شرکت پخش فرآورده‌های نفتی کشور پس از حضور در جلسه ای در محضر حضرت آیت‌الله رئیسی رئیس قوه قضاییه که در گمرک شهید رجایی بندرعباس برگزار شد با حضور سرزده در انبار نفت شهید رجایی بندرعباس از نزدیک روند عملیات  تخلیه و بارگیری و صدور ارسال فرآورده نفتی را بررسی و با کارکنان این انبار به گفتگو نشست.

در این بازدیدها که از منطقه بارگیری، عملیات کنترل مخازن و تلمبه‌خانه‌ها صورت گرفت مسئولین عملیاتی و مهندسی توضیحات لازم در مورد وضعیت ذخیره سازی در این انبار را ارائه دادند.

همچنین در پایان مهندس وکیل زاده از تاسیسات بارگیری فرآورده توسط مخزن دار در محوطه ریلی انبار نفت بازدید و از نزدیک روند توسعه خطوط ریلی را بررسی کرد.

 گفتنی است در این سفر سید مهدی سیدی شاندیز رئیس اداره پیشگیری از عرضه خارج از شبکه و مقابله با قاچاق سوخت نیز مدیرعامل شرکت را همراهی کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز