خبرگزاری کار ایران

بدهی 280 میلیارد تومانی تأمین اجتماعی یزد به دانشگاه علوم پزشکی

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۷۴۶

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد با اشاره به بدهی سنگین تامین اجتماعی به دانشگاه علوم پزشکی گفت: این بدهی کمر بیمارستان‌های دولتی یزد را شکسته است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمود نوری شادکام با اشاره به اینکه بخش عمده ای از افراد تحت پوشش تامین اجتماعی را جامعه کارگری یزد تشکیل می دهد اظهار داشت: استان یزد یک استان صنعتی و کارگری است و 75 درصد بیمه‌شدگان آن تحت پوشش بیمه تأمین اجتماعی هستند.

وی بیان داشت: این موضوع باعث شده که بیشترین مطالبات ما مربوط به سازمان تامین اجتماعی باشد که متأسفانه عدم پرداخت آن باعث فشار به بیمارستان ها و مراکز درمانی وابسته به دانشگاه شده است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد در واکنش به برخی اظهارنظرها در خصوص قطع ارائه خدمت دانشگاه علوم پزشکی به بیمه‌شدگان تأمین اجتماعی، عنوان کرد: قطعا اگر چنین تصمیم باشد مردم متضرر خواهند شد ضمن اینکه هنوز در این زمینه تصمیمی گرفته نشده است.

وی افزود: دانشگاه علوم پزشکی به ‌عنوان ارائه‌دهنده خدمت، سازمان تأمین اجتماعی خریدار خدمت و مردم گیرنده خدمت هستند لذا این اقدام از نظر اخلاقی مردود است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، پیرامون اقدامات انجام شده برای وصول مطالبات از تامین اجتماعی و تلاش برای حل مشکل از سوی مسئولان استان گفت: در این خصوص نامه‌نگاری‌هایی با استانداری یزد صورت گرفته و جناب استاندار نیز با رئیس‌جمهور محترم رایزنی‌هایی داشتند اما متأسفانه تا این لحظه هیچ اقدامی صورت نگرفته است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز