خبرگزاری کار ایران

استاندار یزد:

والدین انتظار هوشمندسازی مدارس و استفاده از تجهیزات را دارند/ محدودیت‌های برخی مدارس در یزد باورکردنی نیست

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۶۷۴

استاندار یزد با اشاره به اینکه محدودیت‌های برخی مدارس در یزد باورکردنی نیست، گفت: والدین انتظار هوشمندسازی مدارس و استفاده از تجهیزات را دارند.

به ‌گزارش خبرنگار ایلنا، محمدعلی طالبی در آیین تکریم و معارفه مدیران کل پیشین و جدید نوسازی، تجهیز و توسعه مدارس استان یزد اظهار داشت: بر خلاف برخورداری یزد از شاخص‌های خوب در زمینه های مختلف، متاسفانه امروز درصد بالایی از مدارس استان یزد فرسوده شده و نیاز به بازسازی دارد.

وی با بیان اینکه خیلی از مدارس با هم به سن فرسودگی رسیده‌اند ادامه داد: خیلی از مدارس ما در مقطعی از زمان احداث شده که الان با گذشته 40 یا 50 سال از آن زمان می گذرد و لازم است بازسازی و نوسازی شوند.

استاندار یزد با اشاره به محدود بودن اعتبارات دولتی در این زمینه اضافه کرد: یزد سومین استان‌ با بیشترین نرخ مهاجرت پس از تهران و البرز است از این جهت توجه به نیازهای جدید و دانش‌آموزان جدید بسیار ضروری است.

وی با ابراز تاسف از وضعیت تجهیزات مدارس خاطرنشان کرد: با همه اقدامات و فعالیت‌هایی که صورت گرفته، در مرکز استان یزد بعضا با مسائلی مواجهیم که باور کردنی نیست مدرسه‌ای با چنین محدودیت‌هایی مواجه باشد.

استاندار یزد با قدردانی از زحمات خیران و عملکرد شایسته و مطلوب آن ها در سطح کشور تصریح کرد: در عین حال مشکلات بسیار زیادی وجود دارد که روز به روز هم این مشکلات، موانع و محدودیت‌ها خودش را بیشتر نشان می‌دهد.

طالبی بیان کرد: بحث هوشمندسازی مدارس و استفاده از تجهیزات پیشرفته بسیار مورد انتظار والدین دانش‌آموزان است لذا باید اهتمام نسبت به این موضوعات داشته باشیم و از سویی به مناطق کمتر برخوردار برای تجهیزات و فضاهای آموزشی جدید و استاندارد توجه کنیم.

وی با تاکید بر مشارکت خیران در امر مدرسه سازی عنوان کرد: زمینه‌ای فراهم شود تا سرمایه‌های خرد خیرین به سمت مدرسه سازی بیاید و با مشارکت جمعی تعداد بیشتر خیر، مدارس احداث شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز