خبرگزاری کار ایران

با انجام مراسم تودیع و معارفه؛

مدیر جدید موزه ملی قرآن کریم معرفی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۵۰۴

حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری به‌عنوان مدیر جدید موزه ملی قرآن کریم معرفی شد.

به گزارش ایلنا، آیین تودیع و معارفه مدیر موزه ملی قرآن کریم با حضور محمدرضا کارگر مدیرکل امور موزه‌ها و اموال فرهنگی، برگزار شد .

محمدرضا کارگر، مدیرکل موزه‌ها و اموال فرهنگی، حجت الاسلام امیر لهراسبی را نیرویی جوان و کاردان ارزیابی کرد و گفت : طی این مدت رویدادها و برنامه‌های زیادی برای اعتلای موزه ملی قرآن کریم اجرا شده و از تجارب ایشان در مجموعه میراث فرهنگی استفاده خواهد شد.

وب افزود: حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری نیز سال‌هاست که در مجموعه سازمانی و در پست‌های مختلف حضور داشته و نیرویی با تجربه محسوب می‌شود؛ بطور یقین با برخورداری از تجارب پیشین در این موزه راه توسعه موزه قرآن را ادامه خواهد داد.

رضا عبدالرزاق از نیروهای پیشکسوت موزه ملی قرآن کریم به نمایندگی از پرسنل موزه طی سخنانی از خدمات و برنامه های ارائه شده طی دو سال مدیریت امیر لهراسبی در موزه ملی قرآن کریم تقدیر و تشکر کرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین فخرالدین صابری، مدیر موزه ملی قرآن کریم ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مدیر سابق موزه اظهار کرد: موزه ملی قرآن کریم از نظر جایگاه جغرافیایی در شرایط خاصی قرار گرفته و برنامه‌های اجرایی نیز مانند گذشته ادامه می‌یابد. از اداره‌کل موزه‌ها و معاونت میراث فرهنگی انتظار داریم تا با ارائه راهکارها و سیاست های مناسب  به موزه ملی قرآن کریم کمک کنند.

حجت الاسلام امیر لهراسبی در ادامه گزارشی از روند برنامه‌های انجام شده و پروژه‌های موزه در حوزه‌های عمرانی، تبلیغاتی، آموزشی و پژوهشی، مرمتی و حفاظتی ارائه کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز