خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق اصناف نیشابور؛

۲۵ درصد واحدهای صنفی شهرستان نیشابور در بخش تولیدی فعال هستند

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۴۸۳

رئیس اتاق اصناف نیشابور گفت: ۲۵ درصد واحدهای صنفی شهرستان نیشابور در بخش تولیدی فعال هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، عبدالله قدمیاری در نشستی خبری با خبرنگاران گفت: ۲۵ درصد واحدهای صنفی شهرستان نیشابور در بخش تولیدی، ۲۵درصد در بخش خدمات فنی، ۴۰ درصد در بخش توزیعی و ۱۰ درصد در بخش خدماتی فعال هستند.

وی اضافه کرد: از ابتدای امسال پنج هزار و ۶۷۶ واحد صنفی در نیشابور بازرسی شد که در نتیجه ۹۷۴ مورد پیگیری و پلمپ توسط اداره اماکن صورت گرفت.

رئیس اتاق اصناف نیشابور گفت: طی این مدت برای هزار و ۲۶۰ نفر از اصناف ۲۲ دوره آموزشی فقه بازار، آشنایی با سازمان و مقررات اداره دارایی، تامین اجتماعی و اداره کار و بهداشت برگزار شده است.

قدمیاری افزود: طی یک سال گذشته یک‌ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال به صورت نقدی و غیرنقدی به مناسبت‌های مختلف از جمله برای سیل و زلزله‌زدگان توسط اتاق اصناف نیشابور کمک شده و تاکنون هیچ مبلغی بابت ۱۰ درصد سهم اتاق اصناف از محل جرایم تعزیرات برای صنوف واریز نشده است.

وی تاکید کرد: از مهمترین مشکلات اتاق اصناف طولانی شدن روند صدور پروانه به دلیل دیوان سالاری موجود در نهادهایی مانند اداره دارایی و بهداشت است و تاکنون از مجموع ۱۸ هزار واحد صنفی فعال در نیشابور، ۲۴ درصد فاقد پروانه کسب هستند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز