خبرگزاری کار ایران

مدیرکل راهداری اردبیل خبرداد:

75 درصد ناوگان های اتوبوسی در خدمت زائران أباعبدالله الحسین(ع)

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۷۲

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: 75 درصد ناوگان های اتوبوسی استان در ایام اربعین حسینی در مرزهای خروجی زائران اردبیلی را جابه جا خواهند کرد.

به گزارش ایلنا، علی رحمتی در جلسه کمیته حمل و نقل سوخت و هماهنگی اعزام زائران اربعین حسینی با بیان اینکه طرح ویژه خدمات راهداری از 17 مهر ماه آغاز و تا 3 آبان ماه ادامه دارد افزود: امسال برای جابه جایی زائران اربعین حسینی 400 دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه امسال هیچ گونه افزایشی در نرخ کرایه ها نخواهیم داشت از اعمال نظارت های ویژه بر عملکرد شرکت های مسافری و ناوگان ها خبر داد و تصریح کرد: تمامی مجتمع های خدماتی رفاهی و بین راهی آماده ارائه خدمات به زوار حسینی بوده و ناوگان ها نیز از نظر مسائل ایمنی و فنی مورد بررسی ویژه قرار گرفته اند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل مرز خروجی برای برگشت زائران استان اردبیل را مرز خسروی برشمرد و اظهار کرد: زائرانی که با اتوبوس ها قرارداد رفت و برگشت دارند امکان سوار کردن آنها در نقاط مرزی نخواهد بود چرا که این زائران در مرحله اول از طریق ناوگان های حمل ونقل داخلی از مرز به کرمانشاه منتقل شده و از کرمانشاه به استان های مربوطه مراجعه خواهند کرد.

رحمتی از آمادگی راهدارخانه‌های استان برای استقبال از زائران حسینی خبر داد و گفت: از تاریخ 24 لغایت 29 مهر ماه تمامی ناوگان های اتوبوسی استان بین مرکز استان و مرزهای مشخص شده تردد خواهند کرد.

وی از مردم خواست کسانی که در این ایام قصد مسافرت به سایر شهرها را دارند سفر خود را برای بعد از سوم آبان ماه موکول کرده و یا از طریق سواری و مینی بوس های بین شهری سفر کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز