خبرگزاری کار ایران

تحقق وعدهٔ رئیس قوه قضائیه در کمتر از یک روز ؛

مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۳۶

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان گفت: در پی دستور ریاست قوه قضاییه در سفر به هرمزگان ، با گذشت کمتر از یک روز مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد.

به گزارش ایلنا، علی صالحی اعلام کرد : در پی دستور ریاست محترم قوه قضاییه در سفر به هرمزگان ، با گذشت کمتر از یک روز مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس راه اندازی شد.

وی یادآور شد : آیت‌الله رئیسی در جریان سفر به استان هرمزگان با تأکید بر استفاده از نظر متخصصان در مبارزه با قاچاق کالا و ارز، دستور تشکیل مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در بندرعباس را صادر کردند.

صالحی تصریح کرد : با عنایت به منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی و ریاست قوه قضائیه به منظور مبارزه جدی با پدیده شوم قاچاق ، کمک به چرخه اقتصاد کشور و رونق تولید،  بلافاصله تشکیل و راه اندازی مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز در دستور کار قرار گرفت و این مجتمع در بندرعباس راه اندازی شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: مجتمع ویژه رسیدگی به جرائم قاچاق کالا و ارز، شامل شعب دادگاه انقلاب و شعب بازپرسی است.

صالحی در ادامه افزود: قضات این مجتمع با صدور ابلاغ ویژه از این پس در چارچوب قوانین و مقررات، با سرعت و دقت و با جدیت به پرونده های قاچاق رسیدگی می کنند .

این مقام قضایی یادآور شد: این مجتمع تحت نظارت مستقیم رییس کل دادگستری استان و دادستان بندرعباس ، فعالیت می کند.

وی در ادامه افزود: تمامی پرونده های قاچاق سازمان یافته و حرفه ای و همچنین پرونده های مهم فساد مالی به صورت تخصصی و ویژه توسط  قضات مجرب در این مجتمع ویژه و تخصصی، رسیدگی و تا اجرای کامل احکام تحت مدیریت خواهند بود .

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان خاطرنشان کرد: اجرای کلیه اوامر ریاست محترم قوه قضاییه از همان لحظات اولیه پایان سفر ، در دستور کار قرار گرفته و باتشکیل جلسه کمیته های پیگیری ایجاد شده است و به لطف خداوند متعال همه دستورات به نحو احسن و در کمترین زمان ممکن، اجرائی خواهد شد .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز