خبرگزاری کار ایران

با حضور استاندار؛

۶ تفاهمنامه معین اقتصادی در خراسان رضوی به امضا رسید

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۲۱۷

۶ تفاهمنامه معین‌های اقتصادی فرهنگی با رویکرد مشارکتی با حضور استاندار خراسان رضوی و تعدادی از مسئولان شرکت‌های بخش خصوصی روستاهای شهرستان‌های قوچان، گناباد و فریمان به امضا رسید.

به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، در راستای اجرای مثلث توسعه اقتصادی فرهنگی، 6 تفاهم نامه معین‌های اقتصاد مقاومتی تعدادی از روستاهای شهرستان های قوچان، گناباد و فریمان با حضور استاندار خراسان رضوی و دیگر ارکان مثلث توسعه به امضا رسید.

بر اساس این تفاهم نامه شرکت یکدانه شرق به عنوان معین اقتصاد مقاومتی دهستان‌های عتیق بخش مرکزی شهرستان قوچان، شرکت سیمرغ واحد خراسان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی دهستان دوغایی بخش مرکزی شهرستان قوچان، شرکت پگاه گناباد به عنوان معین اقتصاد مقاومتی روستاهای روشناوند، بهاباد و حاجی آباد بخش مرکزی شهرستان گناباد و شرکت تعاونی مرغداران متشکل گناباد به عنوان معین روستاهای کلات، سقی و محمدآباد بخش کاخک شهرستان گناباد تعیین شدند.

همچنین شرکت توریستی ورزش‌های کوهستان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی 20 روستا از شهرستان فریمان و شرکت تعاونی روستایی و سازمان نظام صنفی کشاورزی شهرستان فریمان به عنوان معین اقتصاد مقاومتی 30 روستای این شهرستان انتخاب شدند.

معین های اقتصاد مقاومتی همچنین وظیفه شناسایی ظرفیت های مناطق زیر پوشش، ایجاد بسترهای لازم برای سرمایه گذاری بخش خصوصی و اشتغالزایی را بر عهده دارند. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز