خبرگزاری کار ایران

فرماندار یزد عنوان کرد:

نارضایتی مراجعان از خدمات و زیرساخت های بافت تاریخی

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۱۹۱

فرماندار یزد با اشاره به لزوم توجه به بافت تاریخی شهر یزد گفت: مراجعان به بافت تاریخی از خدمات و زیرساخت های بافت تاریخی ناراضی هستند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، سیدمحمدرستگاری در همایش «نقش دانشگاه در توانمندسازی ارکان فعال گردشگری» اظهار داشت: شرایطی که امروز در بافت قدیم یزد حکمفرما است قطعا قابل تصور برای گذشتگان نبوده و زحمات زیادی کشیده شده و باید قدردان زحمات افرادی باشیم که شرایط را  برای ثبت جهانی بافت تاریخی یزد فراهم کردند.

وی با اشاره به اینکه تلاش‌های زیادی در کوچه پس کوچه‌های یزد انجام شده، زمانی که شاید مردم بافت تاریخی را فراموش کرده بودند گفت: بخش خصوصی جلودار این موضوع بوده و می‌بینیم که هم اکنون نیز جلوتر از بخش دولتی حرکت کردند.

فرماندار یزد ادامه داد: با حضور در بافت تاریخی می‌بینیم در بخش خدمات و زیرساخت‌ها نارضایتی وجود دارد، هر چند اقداماتی شده ولی رضایت مراجعه کنندگان را در برنداشته و از انواع و اقسام مشکلات اعم از ایمنی، مباحث ترافیکی، حضور اتباع در بافت تاریخی و... صحبت می‌شود.

وی افزود: ما باید همه موارد را پاسخگو باشیم و اینجاست که می‌بینیم قطعا بخش دولتی خیلی عقب‌تر از بخش خصوصی است و شاید این اتفاق مبارک برای یزد افتاده و جامعه جهانی به یزد احترام گذاشت لذا باید جلوتر از اکنون حرکت کرد.

رستگاری اضافه کرد: در حال حاضر با حجم گسترده مشکلاتی که در موقعیت ممتاز برای یزد ایجاد شده مواجه شدیم و ثبت جهانی و حضور گردشگران و زیرساخت‌ها هنوز اکثرا با شرایط گذشته است و شرایط امروزی تغییر کرده و همین باعث سردرگمی شده است از آن طرف انتظاراتی که از بخش دولتی وجود دارد با این اعتبارات جوابگو نیست .

در گزارش روابط عمومی فرمانداری آمده است، فرماندار یزد با اشاره به اینکه طرح جامعی که همه ابعاد را در برگرفته باشد و بتوانیم اقدامی منحصر به فرد و جدیدی برای بافت قدیم داشته باشیم نیاز است گفت: البته در این زمینه نیاز داریم به نقش آفرینی و استفاده از تجربیات کار علمی انجام دادن، برای اینکه اشتباهات قبلی تکرار نشود لذا باید اولویت بندی شود که همه دغدغه‌ها دیده شود و بخش دولتی یاری شود و نظرات اجرایی به ما ارائه شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز