خبرگزاری کار ایران

دادستان عمومی و انقلاب اراک خبرداد:

دستگیری یکی از مرتبطین شبکه ضدانقلاب در اراک

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۱۷۴

دادستان عمومی و انقلاب اراک از دستگیری یکی از مرتبطین شبکه ضدانقلاب در اراک خبرداد.

به گزارش ایلنا، عباس قاسمی گفت: با حکم مقام قضایی یکی از مرتبطین شبکه ضد انقلاب (علینژاد) که پس از کشف حجاب در اراک، در مقابل آمر به معروف، اقدام به فیلمبرداری و فحاشی کرده و تصاویر آن را برای علینژاد ارسال کرده بود، دستگیر شد.
 
این خانم با هدف عادی سازی کشف حجاب در جامعه ضمن کشف حجاب در مکان‌های عمومی و اقدام به فحاشی به فردی که به او تذکر می‌داد، از این عمل خود فیلمبرداری کرده و برای شبکه‌های اجتماعی ضد انقلاب می‌فرستاد تا به این طریق و با انتشار این رفتار در فضای مجازی و زدودن قبح  مخالفت با قانون حجاب، بی حجابی را در جامعه رواج دهد.
 
در تبصره ماده ۶۳۸، قانون گذار به طور واضح عنوان کرده زنانی که بدون حجاب در معابر و انظار عمومی ظاهر شوند به حبس از ۱۰روز تا ۲ ماه و یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی محکوم می‌شوند.
 
با توجه به قرارداد همکاری علینژاد با آمریکایی‌ها کسانی که از خودشان یا دیگران فیلم در رابطه با کشف حجاب بگیرند و به این خانم ارسال کنند مشمول ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی خواهند بود و بین یک تا ده سال حبس برای‌ آنها در نظر گرفته می‌شود.
 
ماده ۵۰۸ قانون مجازات اسلامی می‌گوید: هر کس یا گروهی با دول خارجی متخاصم بهر نحو علیه جمهوری اسلامی ایران همکاری نماید، در صورتی که محارب شناخته نشود به یک تا ده سال حبس محکوم می‌ شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز