خبرگزاری کار ایران

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم خبر داد:

رشد 13.5 درصدی جابجایی کالا در بنادر جزیره قشم/ ترابری مسافران دریایی از 7.1 میلیون نفر سفر فراتر رفت

asdasd
کد خبر : ۸۱۹۰۵۷

در دوره زمانی شش ماه نخست امسال، 3.5 میلیون تن انواع کالا در بنادر جزیره قشم تخلیه بارگیری شد و ترابری ایمن دریایی شماری افزون بر 7.1 میلیون نفرسفر نیز به ثبت رسید.

به گزارش ایلنا، "علی اشتری" مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم ضمن تشریح آمار عملکرد این مجموعه در نیمه نخست سال 98، اظهارکرد: در این دوره زمانی، سه میلیون و 507 هزار و 380 تن انواع کالاهای نفتی و غیر نفتی تخلیه و بارگیری شد که در همسنجی با سال گذشته، افزایش 13.5 درصدی داشته است.

وی افزود: از مجموعه عملیات تخلیه و بارگیری کالا، سه میلیون و 432 هزار و 655 تن مربوط به کالای غیر نفتی و 74 هزار و 725 تن به فرآورده های نفتی اختصاص دارد.

صادرات و واردات بیش از 167هزار تن کالا مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم از صادرات و واردات حدود 167 هزارو 861 تن کالای غیر نفتی در بنادر این جزیره سخن به میان آورد و افزود: از ابتدای سال جاری تاکنون، 118 هزارو 999 تن کالای صادراتی و 48 هزار و 862 تن محموله وارداتی، جابجا شد.

اشتری حجم عملیات کابوتاژ(کران بری) کالاهای غیرنفتی را نیز رقمی افزون بر 3.2میلیون تن اعلام کرد.

ترابری 7.1میلیون نفر سفر طی شش ماه اخیر

این مقام مسئول همچنین به کارنامه فعالیت های مسافری دریایی در جزیره قشم نیز اشاره کرد و گفت: در نیمه نخست امسال، ترابری ایمن هفت میلیون و 176 هزار و 803 نفر سفر به ثبت رسید.

تخلیه و بارگیری 3300 TEU کانتینر

مدیر اداره بنادر و دریانوردی قشم در پایان گفت: از ابتدای سال 98 تا آغاز مهرماه جاری، 3هزار و365 TEU کانتینر در بنادر بهمن و کاوه تخلیه و بارگیری شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز